ongie:(

Hoi meiden
Moet ff mnei kwijt hoor gister dus ongie geworden kon eerlijk gezegd wel huilen maarja dan hoor je die vertrouwde zin weer( volgende maand beter) en ik heb nu zoiest van achja ze hebbe gelijk volgende maand beter sorry hoor voor mn depri bui maar moest het ff kwijt veel succes nog jullie allemaal:)
 
ha jacqueline,
geeft niets hoor moet ook kunnen je hart luchten daar is een forum toch ook voor. Ben je al lang bezig? Het blijft frustrerend he.
sterkte ermee liefs nicole
 
hoi Jacqueline, hardstikke rot ja als je weer ongi word. meestal is het na een dag wel weer over en ben je vol goede moed. Nou ik dacht er ook zo al die maanden over (zijn alweer 15 maanden bezig) maar nu mijn zusje na 2 maanden zwanger is, gaat dat gevoel maar niet weg ! zeer vervelend dus !
sterkte ermee ! liefs abby
 
He meid,
wat vervelend nou laat je traantjes maar even lekker lopen hoor dat lucht wel lekker op en je kan je ei altijd hier bij ons kwijt.
sterkte en succes voor de volgende ronde.
liefs i.
 
Ik ben nu een half jaar bezig en ik weet dat er mensen zijn die veel langer bezig zijn dan ik maar ja ik moest idd even een traantje wegpinken jah. En voor het eerst zei mn vriend niet volgende maand beter dat vond ik wel fijn bedankt voor jullie steun groetjes Jacqueline2
 
Terug
Bovenaan