ongigevoel tijdens een innesteling

A

Anoniem

Guest
Hoii Hoii,

Ik weet dat je niet altijd een bloedinkje hoef te hebben tijdens een innesteling, maar kan je wel een (lichte) ongigevoel hebben??

Als dat zo is, maak ik best een goeie kans.

Mijn NOD is rond 25, 26 september dus rond de 17e(vandaag) of de 18e zou ik um dus moeten hebben als je internet mag geloven dan.

Liefs Mesa

Hoi,

Ja dat klopt volgens mij, toevallig mijn NOD is ook rond de 25e (23-26 zoiets) en had gister en vandaag ongi-gevoel EN vandaag klein (inimini) bloedpropje in mijn onderbroek... Ik heb NOOOIT tussentijds bloedverlies.... Zou het? Ik hoop het voor jou en   voor mij (ben nu al bijna 2 jaar bezig dusssssss.) We duimen!!!

quote: Anonimous reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2006 22:02:02'));

Hoi,

Ja dat klopt volgens mij, toevallig mijn NOD is ook rond de 25e (23-26 zoiets) en had gister en vandaag ongi-gevoel EN vandaag klein (inimini) bloedpropje in mijn onderbroek... Ik heb NOOOIT tussentijds bloedverlies.... Zou het? Ik hoop het voor jou en   voor mij (ben nu al bijna 2 jaar bezig dusssssss.) We duimen!!!

Heey thnx voor je berichtje.

Spannend he??
Ik hoop het ook voor je.
Wanneer zou jij ongeveer uitgerekend zijn als ut zo mocht zijn?
Ik zo rond 6 , 7 juni 2007

Ik rond 2 juni, tweeling (sterrenbeeld dan he ), jongetje volgens de chinese kalender (geloof ik niet in maar ja).. Maar zover vooruit durf ik eigenlijk niet te denken...

Omdat ik al 2 jaar bezig ben (was toen  net 21 nu 23)  ben ik al zo vaak teleurgesteld.. Elke keer weer die 'kwaaltjes', misselijk, buikpijn, gekke tepels, adertjes op mijn borsten,  en denk ik weer dat het zover is, en dan is het toch weer niet zo... Maar, nu ik dat tussentijds bloedverlies (t was maar een inimini beetje maar toch) heb gehad, heb ik wel een beetje hoop voor deze ronde.. Was er eigenlijk deze ronde niet zo mee bezig maar nu die NOD dichterbij komt.... SPANNEND !

Terug
Bovenaan