Ongikrampen met 24 weken

Hoi hoi.

Afgelopen zondag heb ik de hele dag het gevoel gehad alsof ik ongesteld ging worden, gelukkig was dat niet het geval. Ik ben inmiddels 24+5 weken zwanger, hebben meer dames dit als je al over de helft bent?
 
quinnie,
Als je nog steeds last hebt van die pijn en je je zorgen maakt zal ik er toch even de verloskundige voor bellen.

Ben nu zelf 23 weken zwanger en ( wil je absoluut niet bang maken hoor) lig op bed met voegtijdige weeen.

Het kan dus absoluut geen kwaad om er extra naar te laten kijken .
Succes

Katinka
 
Hey Quinnie..
Ook eerste keer zwanger toch? Had het vorige week ineens heel erg... schijnt bandenpijn te zijn en normaal zo na de 20 weken omdat alles dan in ene harder schijnt te groeien zijn je spieren en banden die rekken doordat je baarmoeder groter word en dat is ook weer een soort spier.. mocht je het nou houden gewoon ff de vk bellen voor de zekerheid...

Liefs
 
Heb er na zondag geen last meer van gehad gelukkig. Wel veeeeel spierpijn bij mijn liezen, maar dat schijnt ook bandenpijn te zijn.

Harde buiken heb ik denk ik nog niet gehad, je schijnt het wel te merken als je een harde buik hebt toch? Ook al heb je geen idee wat het is.
 
Volgende keer echt bellen naar je verloskundige, liever een keer te veel dan te laat. Het zou over kunnen gaan in weeën met ontsluiting, voor de zekerheid altijd laten controleren.
 
Terug
Bovenaan