ongipijn en toch zwanger???

Ik heb een vraag. Vandaag ben ik 1 dag over tijd terwijl ik anders een hele regelmatige cyclus heb. Voor mijn gevoel wordt ik nog wel ongi, want ik heb zo,n lage rugpijn(heb ik anders ook). Alleen is die rug pijn er al langer als anders en voelt het niet helemaal het zelfde. Het gaat nu in een stuk door terwijl het normaal wat een kramperig gevoel is. Ook mijn temp is nog hoog. Verder ben ik erg misselijk moet veel overgeven en ben zo moe. Zou dit nu weer die vreselijk pms zijn of..........
Ik weet het niet meer. Is er iemand van jullie die ook zo,n ongi gevoel in de rug had en toch zwanger bleek te zijn??? Dit is trouwens mijn tweede zwangerschap dus zou ik moeten weten hoe het voelt. Maar dit kan ik mij niet herrinneren.
groetjes mij
 
Hoi Mij,
Het zou zeer zeker kunnen dat je zwanger bent..als ik jou was zou ik een test doen!(heb je misschien niet in huis en het is pinksteren..)
Ik ben nl zwanger(5 weken) en ik voel ook die constante pijn in mijn buik(meer een soort van spierpijn,maar anders dan mijn ongesteldheid)
Ik wil je niet blij maken maar als je een test doet heb je iniedergeval meer zekerheid.
Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent! Kun je ook mee naar het februariforum!
Liefs Esther
 
haal gewoon morgen zo vlug mogelijk een test,ik heb al vanaf vrijdag 6 keer getest vandaag mijn nod maar voel me niet zo dat ik ongi moet worden alle zes waren ze positief,ook al de klachten van pijnlijke borsten moeite met ontlasting en eten wat ik moeilijk binnen kan houden al ik te veel eet
 
het klinkt inderdaad als zwangerschapssymtomen laten we het hopen.
ik weet van mijn zwangerschap (hoe kort hij ook was) dat ik ook erge pijn in mijn onderug had en die was inderdaad anders dan ongesteldheidspijn maar wel moeilijk te omschrijven.
succes en hou ons op de hoogte.
groetjes tijger
 
dankjewel voor de reacties. Ik begin nu ook lichtelijke hoop te krijgen, al heb ik dat ongi gevoel nog steeds.
Ik heb gister een test gedaan maar die was nega. Maar ik heb hem op middag gedaan dus misschien was de urine niet geconcentreerd genoeg. Bij mijn vorige zwangerschap duurde het ongeveer 10 dagen voor ik eindelijk een posi test had. Alle tests daarvoor waren negatief. Ik hou julie op de hoogte
 
Terug
Bovenaan