ongipijnen

Hai ladies,

Goed weekend gehad? Zaterdagochtend werd ik wakker, wat was het warm zeg! Ik besloot om 10.00 uur onder de douche te stappen, toen ik opeens flauwviel (?!). Ik voelde mij erg duizelig. Kon niet meer op mijn benen staan, last van kleine krampjes in mijn buik en overgeven. Ppfff, ik voelde me erg ellendig. Stiekem hoop je toch ''hhmm...zou het?'', maar ik denk eerder gezegd dat het komt omdat ik pas met de pil gestopt ben (2 maanden). Mijn NOD is 3 augustus. Nog even geduld dus. Mag ik ook op de lijst. Mijn naam is Sjantal, ben 24 en dit is mijn tweede ronde.

Dames...HEEL VEEL SUCCES!!!!

Sjantal

Ik herken het, lijkt een beetje op mijn verhaal, alleen viel ik niet flauw...en ik ben 23 en eind juni gestopt met de pil! Ik hoop het stiekem ook enorm natuurlijk, en heb al die symptomen. Maar het lastige is inderdaad dat dat kan komen doordat je cyclus in de war is....

Erg is dat hè! Duimen voor ons....

Ik lees nu dit berichtje en daar staat al de info.
Wat een enge voortekenen, zou het zo zijn of niet!!!
Ik dacht de eerste maand heel echt dat het direct raak zou zijn. Buikpijn, gevoelige borsten en misselijk. Ongi kwam gewoon. Deze maand precies hetzelfde dus ik ga er vanuit dat ongi maandag gewoon komt. Dan is de teleurstelling minder groot, wat klinkt dit als wijze woorden natuurlijk hoop ik ook dat het anders is.....!!!!
Maar afwachten....succes in ieder geval.

Terug
Bovenaan