Ongunstige uitslag combinatietest

Beste meiden, donderdag hebben wij helaas een ongunstige uitslag gekregen van de combinatietest... Trisomie 13 en 18 waren verwaarloosbaar maar Trisomie 21 kans van 1:62

Na drie miskramen viel dit nieuws rauw op ons dak eerlijk gezegd. De nekplooi was 2.2 dus wel onder de 3.5 grens maar iets boven het gemiddelde. Nu ben ik wel 39 dus hopen dat dat een grote rol speelt.

We mogen maandag as al naar het Erasmus voor een nipt test.

Zijn hier meer mensen met deze ervaring?

Wij gaan verder met duimen en positief proberen te denken. De kans op goed nieuws is nog altijd groter dan de kans op slecht nieuws maar toch... met al die hormonen die door mijn lijf gieren is dat soms erg moeilijk.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee....
maar ik weet wel een paar mensen die ook een 'slechtere' uitslag hebben gekregen (1:6)... zelfs zo erg dat ze op de echo afwijkingen zagen!! maar alsnog een gezond kindje hebben gekregen!! Ik mag niet klagen over mijn uitslag, maar ze draaiden het bij mij om, dus in jou geval je hebt kans van 61:62 op een gezond kindje :).. zo klinkt het al veel positiever.
En die test zegt eigenlijk zo weinig, ze kunnen het nooit met zekerheid zeggen. Sommige hebben 1: 5000 en krijgen een kindje met Down...
Ik hoop dat het meevalt en dat het gunstig uitvalt voor jullie! succes

Ik ben toevallig net moeder onze dochter is 2 maanden...maar hebben indertijd ook een combi-test laten doen,echo was uitstekend maar bloeduitslag was iets hoger dus kwamen ook in aanmerking voor een nipt-test en ik ben 36 maar die uitslag was goed,maar dat waren wel de langste 2 weken van mijn leven en op 1 dag na heb ik er ook 2 weken op moeten wachten!

Succes en hopend op een gunstige uitslag!