Mijn dochter van 14,5 maand is onderhandelbaar als ze moet gaan slapen....ik neen haar in de armen en geef haar een fles als ze een paar slokken genomen heeft en bijna in slaap valt...stopt ze acuut met drinken...gooit haar ogen open...en gaat krijzen krijzen krijzen.....ik doe haar dan in haar bed...laat haar even uitrazen, maar aangezien ze gewend is bij mij is slaap te vallen haal ik haar er weer uit als ze wat rustiger is of als het huilen serieus verdriet huilen wordt....dan hou ik haar vast... wordt ze hysterisch wil ze los....als ze los is gaat ze het hele bed rond en haar ogen pletteren zowat dicht...vervolgens komt ze naar mama toe zoekt ze een lekker plekje om te liggen...maar niks is goed genoeg om te gaan slapen dus gaat ze zichzelf maar vermaken met pielen enzo...dan gaat ze met haar vinger naar mn mond (aandacht trekken) ogen prikken...speen willen delen.. maar slapen ho maar....is dit een fase? en wat kan ik doen... moet er wel bij zeggen het is een tijd nu goed gegaan....alleen nu weer een ramp!!! ben een half uur tot anderhalf uur bezig met haar in slaap krijgen...verder heb ik gekozen voor niet laten doorhuilen....dus wat ik regelmatig doe is dat ik op bed ernaast ga liggen met mn rug naar haar toe en haar laat huilen...ben ik er toch bij...als ik haar alleen in haar kamer laat kotst ze het hele bed onder... dus werkt ook niet...wie kan mij tips geven?