onhandig...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vrijdag heeft mijn mannetje zijn zaad weggebracht, 's morgens vroeg om 8 uur. Ik was zenuwachtiger dan hij of het hem zou lukken onder druk. Maar het ging! Wel had ik bijna het potje met zijn kostbare oogst van het nachtkastje gekiept, aaaaghh! Een tweede keer lukt het niet, zei hij droog. Nee, dat lijkt me ook niet.

Nu het eenmaal bij het ziekenhuis is, heb ik wel wat meer rust. Ik heb het eens goed bekeken, en vond dat het er prima uitzag, hahaha! Slaat natuurlijk nergens op, maar je moet je ergens aan vasthouden, nietwaar? Ik heb in ieder geval weer vertrouwen gekregen. Het zit vast wel goed. Donderdag horen we meer.

Minder leuk is dat ik nog steeds ziek ben. Het duurt al een volle week en het wordt maar niet beter. Misschien na het weekend maar eens langs de ha, al heb ik helemaal geen zin in een antibioticum-keer, zeker niet in dit stadium.

Zo, ik ga me de komende dagen weer zitten verbijten. Het is nu 9 dagen na mijn ovulatie. Ik had mijn NOD vastgesteld op 15 januari, ruim genomen, maar mijn fertility vriendje zegt dat het vanaf de elfde al raak, of mis, kan zijn; hoe je het wilt bekijken.

Dag meiden, we spreken elkaar.

liefs, Inge

He lieve Inge

Toch altijd spannend een onderzoek in het ziekenhuis maar ik denk ook dat er weinig uitkomt want het bewijs loopt bij jullie in huis.

Ik ben vorig jaar ook zo ziek geweest en heb geen antibiotica gekregen maar iets anders want als er een kans op zwangerschap bestaan krijg je iets anders. Als er geen verbetering optreedt zou ik even bij de HA langs gaan.

Ik ben weer keurig ongie geworden ruim 3 weken naar de curretage en daar was ik wel heel erg blij mee want ik ben gelijk weer in mijn oude cyclus van 26 dagen terug!

Beterschap en ik spreek je snel!

Liefs
Lies

Ha Lies!

Vind het altijd zo fijn om van jou een berichtje te krijgen! Ja, ik ga inderdaad komende week denk ik wel even langs de ha, want het schiet maar niet op.

Nou, dat is postitief nieuws na alle ellende! Wanneer is je NOD dan precies?

Ik ben momenteel een beetje verslaafd aan mijn eigen temperatuurcurve... :(, zit er rustig een kwartier op te staren, en maar hopen dat er deze keer iets moois uit naar voren komt. Maar eerlijk gezegd ben ik bang dat de duivels me morgen of overmorgen al weten te vinden... Nou ja, dan zit ik in elk geval weer in mijn korte cyclus van 25, 26 dagen. Hiervoor had ik er één van 32 en één van 27, niks voor mij!

Dag meisje, tot later!

Liefs, Inge

He Inge

Ja leuk he dat we weer zo kunnen kletsen!

Die temperatuurcurve dat is gewoon waardeloos daar werd ik echt heel onzeker van ik ging daar ook naar zitten kijken. Ik heb dat één maand gedaan om zeker te weten dat ik wel een eisprong had en ik doe het nooit meer. Mijn temp zakte op een gegeven moment om een dag erna weer langzaam te stijgen. Vervolgens begon ik toen te bloeden en dacht nu word ik ongi dat stopte weer en guess what ik was gewoon zwanger. Nee ik ben een week lang eerder bang geweest als die temp weer eentiende daalde (en dan ging ik aan mijn vent zijn hoofd zitten zeuren dat het niet gelukt was enz!!)

Die ovulatietesten hebben me wel
geholpen. Ik wist dan precies welke dag ik het moest doen en wist dat ik altijd goed zat.

Nu is mijn NOD 27 januari als alles weer echt regelmatig is natuurlijk. Stiekum uitgerekend dat ik het dan deze week wel een paar keer zou moeten doen maar goed ik ben zo bang dat het straks raak is en dat het dan weer fout gaat dus ik twijfel zo maar goed ik denk dat ik toch maar weer een keertje een poging waag! Mijn mannielief wil niet dat ik er actief mee bezig ben dus die ovulatietesten heb ik niet.

Ik kom deze week even terug om te kijken hoe het onderzoek in het ziekenhuis bij jullie is afgelopen. Ik heb er alle vertrouwen in. Voor jouw info als je temp 3 dagen 3/10 hoger is dan ervoor heb je zeker een eisprong gehad. Als ie 4 dagen 2/10 hoger is dan ook (dat was bij mij dus zo die ene keer) daarna kan ie gerust wat schommelen als ie maar boven of gelijk aan die 3/10 is, het kan best de ene dag wat hoger en de andere wat lager zijn dat betekent niet dat je wel of niet zwanger bent.

Nou ik spreek je deze week.

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan