<p>goeie avond, </p><p>zoals het onderwerp al zegt, </p><p>ik ben onlangs bevallen (3juli) mijn zoon is grote broer geworden van een zusje, wat hij graag ook wou. Maar nu is zijn gedrag enorm veranderd. Hij durfde vroeger wel al eens stout zijn, ochja hoe waren we zelf... maar nu... nu is het enorm... het is de eerste week dat hij zo is ik ben dan ook ten einde raad... ondanks dat ik met hem paar keer per week een moeder zoon moment heb... omdat ik dacht van oke ja zo heeft hij mama nog eens voor hem alleen... verslechterd het met de dag... niet naar zijn zus toe wel naar mij toe... continu uitdagen, antwoorden, het laatste woord willen hebben, niet meet naar bed willen en noem maar verder op... weet iemand hoe je met zulke dingen of toestanden moet omgaan?? Hij heeft driftbuien... ze hadden me gezegd hem laten doen en het gedrag negeren ... maar als dit soms 3uur lang aanhoud het kloppen en smijten met zaken geraakt het latijn wel eens op... hopelijk weet iemand raad...</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>