Online gamen oa World of Warcraft welke man nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ben benieuwd of er hier nog meer vrouwen zijn van wie de man game verslaafd is?

groetjes Maris

lin26: welke spellen doet jouw man?

Hij zit soms hele nachten online te gamen, halo!!!en soms   call of duty ofzo

Hij is ook erg fanatiek.

Zolang ik en Jesse genoeg aandacht krijgen vindt ik goed.

Wat is het dan voor soort spel dat je maan speelt??

Groetjes linda

World of Warcraft. Het is een spel dat wereldwijd wordt gespeeld. En binnenkort worden alle werelden samen gevoegd en speel je dus niet alleen met europeanen maar ook met amerikanen, japanners etc.

groetjes Mariska

Mijn man geeft helemaal niets om de computer of spelletjes. Zelf heb ik de WII en doe spelletjes op zylom. Maar ik doe nooit van die grote online spellen

groetjes Linda

Mijn man geeft ook nix om spelletjes op de PC. Ja, hij heeft weleens vlagen, maar die zijn (gelukkig) zo weer voorbij ;-)

Liefs Debby.

Hoi!

Mijn man is een beetje verslaafd aan een spel dat op Halo lijkt, maar ik kan nu even niet op de naam komen. Waar hij meer aan verslaafd is achter de pc, is aan Youtube! Nog een andere man die dat ook is? Als hij uit werk thuis komt, is het meteen pc aan en youtube openen. Als hij in de weekenden opstaat, is dat ook het eerst wat hij doet.

Groetjes,
Shivana

Hoi Mariska,

Hier een mede 'slachtoffer', mijn vriend speelt ook worlds off warcraft.   Af en toe heb ik het idee dat hij twee levens heeft haha.

Gelukkig heb ik een labtop en daar doe ik al mijn pcdingen op. Mijn vriend heeft zijn eigen pc, dus daar kan ie lekker op doen wat hij wil. Als we 1 pc hadden gehad was het niet leuk geweest denk ik.

Groetjes Marije

hoi hoi,

mijn vriend is dan niet verslaafd aan spelletjes op de computer maar
als hij niet aan het fotograferen is, dan is hij bezig met verwerken en
bewerken van foto's, daar kan hij avonden achter elkaar mee zoet zijn,
gelukkig heb ik mijn eigen computer zodat ik mijn gangetje kan gaan...

gr mascha

Terug
Bovenaan