online kleding kopen,waar?

Hallo,

De titel zegt het al,waar kopen jullie je eigen kleding en die van je kids, op het moment is winkelen een drama,dus ik wil het eens online proberen,haha!
X

Hoi Stierin,

Als ik online kleding koop is het op www.esprit.nl. Het werkt heel goed. Is zonder verzendkosten! En als het je niet bevalt stop je het in de doos, sticker erop, naar postkantoor en klaar er mee.

Voor de rest geen ervaring met kledingsite. O ja, ik bedenk me opeens dat ik ook wel eens iets besteld heb bij rainbowbabies.nl en dat ging ook goed.

Groetjes Babybelle

Hoihoi,

ik koop echt alleen maar online geloof ik

www.kleertjes.com
www.olliewood.nl
www.keiki.nl (alleen meisjes)
www.omoda.nl (schoenen)
h&m en mexx online

Zal zo nog even in mijn favorieten neuzen

groetjes chimene.

Hier ook een online schopper!!!

Ga ook eens bij 'jou sites' kijken Chimene!

Hier wat sites waar ik geregeld wat koop:

www.hm.com
www.wehkamp.nl
www.ikenmijnkind.nl
www.tuppieskindermode.nl
www.babyenkinderkledingshop.nl

Hier nog een leuke site voor allerlei dingen:
http://www.flavourites.nl/

Groetjes Saskia.

Nou,ik heb het eea besteld,winterjas voor mezelf,wat truien/vesten en wat topjes en jurkjes voor mijn dochter.Dat wordt dus morgenmiddag thuiszitten om de bestelling in ontvangst te nemen. ben benieuwd,zeker naar de jas. Vraag me af of het wel past en of het wel een winterjas is.Maar ja anders stuur ikhet terug.Ben geslaagd bij v&d,h&m,wehkamp.
Bedankt voor jullie reacties!
X

Heb nog nooit online kleren gekocht/besteld..
Ik vind het belangerijk en fijn om de materialen te voelen en te zien voor ik het koop..haha
Dat gaat lastig met de pc..
Nee, ik ga gewoon lekker de winkels af..heerlijk!
Vooral voor de kids...Super leuk, echt een hobby..haha
Gr Rina

hey Rina,

heerlijk idd winkelen, maar hier met een Jelte die niet van winkelen houdt wordt dit moeilijk...

Wel heb ik al een donderdagavond gereserveerd bij Jeroen dat ie thuis is en ik heerlijk kan shoppen!

Ben net wel ff naar elst geweest en heeft meneeertje zich goed gedragen!

Groetjes Sas.

Terug
Bovenaan