Online kraambezoek inplannen

<p>Ik heb een tijdje terug iets gelezen over een website waar je dan in je geboorte kaartje naar kunt verwijzen zodat iedereen die graag op kraamvisite wil komen zélf zijn bezoekje in kan plannen zonder dat jij steeds geappt en gebeld wordt. Je kan er dan zelf invullen op welke dagen en tijden het bezoek welkom is. Lijkt mij super handig en overzichtelijk! Plus dan kunnen we ook écht rusten als de baby thuis is ipv elk half uur weer van iemand een appje/belletje te krijgen.  Is er hier iemand die (het liefste goede) ervaringen heeft met zo’n site? Alle tips en sites zijn welkom :) En mocht je iemand zijn die dit een stom idee vind; ook goed, maar dan hoef je niét te reageren ?  Ik ben bijna 32 weken dus ik wil het wel graag binnenkort geregeld hebben. Alvast bedankt voor jullie reacties! </p><p> </p><p>Edit: mn telefoon op stil/nacht-/vliegtuigmodus is voor mij geen optie. Evenals de deurbel uitzetten. Dus graag alleen reacties m.b.t. het online inplannen aub. Welke heb je gekozen? Waarom? En wat vond je ervan?  Alvast bedankt!</p>
 
Voor onze kennissen geen goed idee, ik zou het anders ook gebruiken. Heb idd ook goede ervaringen gelezen hier ergens op het forum. 
Wat je wel nog kunt doen voor extra rust is telefoon, deurbel uittrekken en whatsapp op stil tijdens rustmomentem ;) .
 
Telefoon op nachtmodus, gewoon de hele dag..! Al vond ik het zelf na een dag of 2 juist wel gezellig,even appen als dr baby slaapt. En stiekem ook wel fijn dat ik zelf kon plannen wie ik wanneer zag..
 
Wij hebben het gebruikt! Echt zo ontzettend fijn omdat je dan indd niet steeds telefoontjes en appjes krijgt.
Uiteraard hebben wij onze ouders en zus, oom en tante ontvangen zonder gebruik te maken van de kalender.
Site is kraamkalender.nl. Het nadeel van deze site is dat deze niet hadig in gebruik is op de telefoon en de mensen dus via de pc moesten gebruiken. 
 
Hey DivingWoman,
Bedankt voor je reactie! Ik zal eens gaan kijken op die site. En naaste familie ga ik inderdaad ook zonder gebruik van de kalender inplannen. Vind het vooral een goede oplossing voor de rest :) 
Bedankt! Groetjes Monica 
 
Terug
Bovenaan