online test

A

Anoniem

Guest
Ik moet nog 8 dagen wachten op mijn NOD maar begin nu toch al zenuwachtig te worden. Ik heb zo'n online test gedaan op babybrabbel en volgens die test heb ik 65% kans. Heeft iemand deze test online al eens geprobeerd?? Heeft ie ooit wel eens gelijk gehad???
Vind het wel een beetje raar eigenlijk zo'n online test en eigenlijk slaat het nergens op, maar het geeft me wel de kriebels.

Ik wist niet eens dat dat kon! Waar kan je die terugvinden op de site?
Ik hoop het voor je dat ie klopt. 65% is toch een mooi percentage.

Liefs Joanna

hallo leeuwtje

Ik heb het elke ronde nog gedaan die online test en ook elke keer hoog gescoord en tot nu toe nog steeds geen baby in mijn buik maar ik hoop dat het bij jou wel gelijk krijgt veel suc6

Ik zou er inderdaad niet teveel waarde aan hechten... Ik scoor ook steeds hoog, en steeds NIKS!
Het is meer voor de lol. Het resultaat wordt gebaseerd op het feit of je wel of niet tijdens je vruchtbare dagen 'geklust' hebt, en op eventuele (wel of geen ingebeelde) klachten. En zoals we allemaal weten betekent 'klussen' tijdens de vruchtbare dagen maar voor een vrij klein percentage ook een zwangerschap...

Laat je niet gek maken!! Maar ik duim zeker voor je dat het raak is!!

Groetjes!

Ik heb 'm net ook gedaan en scoor 80%! Grappig, het geeft me toch een blij gevoel, terwijl dit natuurlijk grote onzin is!

Hoi Leeuwtje,

Ik heb die test ook gedaan. Maar ik zou er niet te veel waarde aan hechten, hoor. Wat je er wel uitkunt halen is of je theoretisch op het juiste moment hebt geklust.

En ik kijk ook op de site om te weten wanneer ik de meest vruchtbare dagen heb en dus het beste kan klussen.

Sterkte met wachten op je NOD,
Liefs Nanda

Hoi joanna, dat kun je vinden bij www.babybrabbel.nl en dan de onlinetest.

Verder iedereen bedankt voor de reacties ik had al bijna teveel hoop gekregen terwijl het eigenlijk maar onzin is natuurlijk.

Groetjes leeuwtje

Hoi hoi

Ik heb hem ook gedaan en ja ik was ook nog zwanger ook nog ben nu 6 weken zwnager.

Terug
Bovenaan