Online zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen allemaal,

De dagen schieten maar niet op voor mij en mijn vriend. Vrijdag 20 aug mijn eisprong gehad en onwijs bezig geweest afgelopen week, nu zit ik met allerlei vage klachten maar probeer mij niet te druk te maken want ja je kunt jezelf wel van alles aanpraten. Vrijdag 3 sept heb ik mijn NOD zit nu in ronde 9 ongeveer (ben november vorig jaar gestopt met de pil). Maar goed afwachten dus. Gisteren avond was ik aan het surfen op internet en toen kwam ik een site tegen waar je een online zwangerschapstest kan doe, ik weet dat je je daar niet zoveel van aanmoet trekken maar vond het wel even leuk om te doen. En wat denk je die online test gaf een positieve uitslag, dus ik zou nu 3 wkn zwanger zijn haha wel een raar idee, maar ja we wachten gewoon mijn NOD af en dan zien we het wel.

Liefs Belinda.

hoi ben petina welke site was dat ik ben al lang aan het zoeken kan hem niet vinden ik hoop dat je zwanger ben dikke kug petina ik ben nu 3dagen overtijd

Hoi belinda,
Nog bedankt voor je opbeurende berichtje,dat troost je allemaal wel een beetje.
Het zou trouwens wel leuk zijn als die onlinezwangerschapstest gelijk heeft he.
Ik hoop het voor je.
XXX Phoebe

Op die site ben ik ook altijd zwanger,maar word toch steeds ongesteld.....niet echt betrouwbaar duss...

Hij geeft het percentage van hoeveel kans je hebt op een zwangerschap,vertrouw er niet teveel op,valt zo tegen.....Succes..

De site is www.babybrabbel.nl

Terug
Bovenaan