ONNNGGGII!!!!!neeeeeeeeeeeeeee

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

ben gisteren na 7 dagen overtijd toch ongi geworden en daar baal ik natuurlijk verschrikkelijk van. Dit was pas de tweede ronde dus op naar ronde drie.
Ondanks we pas net begonnen zijn is het toch een teleurstelling.

Wanneer kan ik nu in de volgende ronde het beste ''klussen''. Mijn afgelopen 4 menstuaties waren rond dag 28 of 29 de laatste dus 35.

gr

Kim

Kim balen meid dat je na 7 dagen overtijd toch ongi bent geworden. Hopen dat de   volgende maand je meer succes geeft.
Als ik jou was ging ik wel even uit van cyclus 35 want omdat je net gestopt bent is je cyclus een beetje van slag. Heb ik ook de eerst 4 maanden netjes 29 dagen en toen had ik er een van 35 dagen en dit keer een van 31 dagen. Maar als je van de langste cyclus uitgaat en je bent dan overtijd heb je de meeste kans (als je zwanger bent) dat je dan positief test.

Veel succes in de volgende ronde

Hoi Kim,
Echt balen dat je na 7 dagen overtijd nog ongi geworden ben. Dat zal vast een flinke domper zijn, maar je bent misschien nog aan het ontpillen. Zoals Sharine zegt, zou ik voor het testen ook uitgaan van 35 dagen. Maar voor je klusperiode, zou ik rekening houden met je korste en lange cyclus. Verwarrend wordt het dan meteen weer. haha.
Succes ermee!

Groetjes,
Sara

Ha Kim,

Ook ik ben de 30e helaas ongesteld geworden en ga nu mijn derde ronde in, net als jij.

Ik heb een erg onregelmatige cyclus, namelijk tussen de 27 en 33 dagen. Ik reken uit wanneer ik een eisprong kan hebben met een cyclus van 27 en bij een cyclus van 33 dagen. Tussen die twee data vrijen we regellamtig, zeker om de dag. Volgens internet e.d. zou dit het snelste resultaat moeten geven.

Succes deze maand.

ik hoop dat we beiden snel een positieve test in onze handen hebben!!!!

Groetjes Chantal

quote: nath04 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-09-2007 10:20:25'));

Ha Kim,

Ook ik ben de 30e helaas ongesteld geworden en ga nu mijn derde ronde in, net als jij.

Ik heb een erg onregelmatige cyclus, namelijk tussen de 27 en 33 dagen. Ik reken uit wanneer ik een eisprong kan hebben met een cyclus van 27 en bij een cyclus van 33 dagen. Tussen die twee data vrijen we regellamtig, zeker om de dag. Volgens internet e.d. zou dit het snelste resultaat moeten geven.

Succes deze maand.

ik hoop dat we beiden snel een positieve test in onze handen hebben!!!!

Groetjes Nat04

Terug
Bovenaan