"Onofficieel" verlof

Het weekend beslaon dat vandaag mijn laatste werkdag zou zijn...
Ik was al 100 % ziek en werkte nog 3 dagen in de week 2 uurtjes per dag op therapeuische basis.

Maar aangezien ik het rustig an moet gaan doen, kan ik nu beter mijn tijd gebuiken om thuis rustig alles op orde te gaan brengen.

Mijn officiele verlof zou di 23 nov ingaan, 3 weken eerder dus nu.

Morgen ben ik 31 weken zwanger.

Liefs sabina

Zozo, nou doe maar rustig aan dan.

Geniet ervan!!

Ik werk tot 4 wkn van tevoren door, dus ik moet nog even.
Maar ik werk ook niet zoveel, dus op zich is dat wel te doen.

Hey Vlinder,

Ik zit ook al een tijdje volledig thuis en word voor mij woensdag 30 weken.
Geniet maar lekker van de laatste periode, lekker rustig aan doen en alles op het gemakje klaar maken voor jullie kleine.
Ik moet ook nog wat laatste dingetjes wassen ,strijken en opruimen. Soms voel ik me wel alleen want je mist toch het contact met je collega's maar gelukkig heb ik lieve vrienden en familie waar ik bij aan kan kloppen als ik me erg alleen voel. en ja hele dagen rustig aan doen valt ook niet mee als je druk leventje gewend ben maar belangrijkste is goed naar je eigen lichaam te luisteren
Succes nog met de laatse weekjes, spannend he.

Heerlijk toch! Lekker alle spulletjes klaar gaan maken! Je kunt je druk genoeg houden met andere dingen toch??
Ik ben vanaf vandaag halve dagen gaan werken en vind het nu al heerlijk!
Hoop zo lang mogelijk door te gaan..maar als t niet meer gaat, gaat het niet meer!
Geniet er lekker van!

Verlof wat is dat ??

Met 3 kleine kinderen heb je nooit verlof en moet je blijven gaan en alles erom heen wat ook nog door gaat...

Geef mij maar een baan van 9 tot 5 dan kom ik tot rust !!!

Goed zo Sabrina, dat je nu lekker thuis blijft!
Ik ben ook al een week of 2/3 thuis en moet zeggen bevalt goed, ondanks dat ik nog steeds veel last heb. Ik kan nu mijn rust goed pakken als het nodig is.
Ik zou ook de 23ste met verlof gaan...

ik moet officieel nog 3,5week werken. Maar sinds deze week begin ik mijn rug erg te voelen :( Hoop toch stiekem dat ik het volhou, maar heb mijn twijfels....

Ik ga dinsdag nog 1 keer heen en weer naar m'n werk voor de overdracht en dan vervroegd met verlof. Moet rust houden ivm teveel harde buiken en weeënachtige symptomen.
Heerlijk, ben er helemaal aan toe!

Terug
Bovenaan