onopvallend lekken?!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Ik ben dus een van de 'gelukkigen' waarvan de tepels volop lekken...
Bij de zwangerschap van mijn dochtertje had ik er ook last van maar dat was in de winter dus toen kon ik gemakkelijk zoogcompressen in mijn BH doen zonder dat het opviel...
Nu is het zomer en is het een heel ander verhaal merk ik....nu  schijnen de zoogcompressen in mijn zomerse t-shirtjes door als enorme plakaten.....
Wie heeft er een tip? bv een bepaald merk zoogcompresen die niet te zien zijn?
Ik vind die lekvlekken namelijk echt niet kunnen......

Groetjes Rian 31w

Hoi Rian,

ik heb er zelf nog niet in die mate last van dat ik zoogkompressen nodig heb, maar aangezien ik al een tijdje een heel klein beetje lek heb ik wel al een beetje rondgekeken. Je hebt Lilypadz (geloof dat je het zo schrijft) en dat zijn doorzichtige "plakkers" die je op je tepels plakt zodat ze niet meer lekker. Kun je volgens de verpakking ook 's nachts gebruiken zonder een bh te dragen.
Ik vind ze best prijzig, ze zijn iets van 25 euro voor 2 stuks, maar die kun je wel telkens opnieuw gebruiken (ik weet eigenlijk niet eens wat andere zoogkompressen kosten).
Misschien dat er iemand is die wel ervaring heeft met deze dingen, maar zodra ik ze echt nodig heb ga ik kijken of dit iets is.

Groetjes Elise
34w 1d

Hoi Rian,

Ik heb ook af en toe last van "lekkage" maar gelukkig nog niet zo erg dat ik er een zoogcompres voor moet dragen. Maar ik snap je probleem wel.

De lilypadz waarnaar verwezen wordt heb ik ook wat van gezien. Het zijn geen  gewone  zoogcompressen maar een doorzichtige "plakkertje" wat het lekken stopt dmv druk op de tepel.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ze beweren wel dat ze onzichtbaar zijn onder kleding. Ze zijn ook wel prijzig maar je kan dezelfde gewoon hergebruiken nadat je ze met zeep en water heb gewassen. Kijk anders zelf maar op de volgende site:
http://www.prettymumtrading.nl/

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Mocht je ze gaan gebruiken, laat je nog even weten of ze echt zo goed zijn?

Liefs
KC

Ja, die lilypadz, daar heb ik ook van gehoord maar het lekken onderdrukken door druk op de tepel lijkt me ook niet echt gezond, dadelijk krijg ik nog borstontsteking door ophoping ofzo?! Ik zal eens op die site kijken, misschien kunnen ze mijn twijfels wegnemen!
Bedankt voor het meedenken!

Groetjes Rian

Hee Rian!!

Ik draag  voorgevormde bh's.(niet echt push up, maar gevoerd, snappie??)
Maar dan een maat groter als normaal zodat ze niet knellen.
Dit doe ik ook om "lekplekken" te voorkomen en die borstcompressen die zie je inderdaad door je shirt  heen.
Straks is dat niet meer erg als je ander soort kleding draagt...

De vorige keer heb ik het ook zo gedaan en voor je borstvoeding kan het volgens mij geen kwaad (als het tenminste niet afknelt), want ik heb tot een jaar BV gegeven bij mijn zoontje!!

Liefs, Mar  

Ha Mariel!

Dat klinkt als een goed idee!
Ik heb alleen geen idee welke maat ik nu heb! Ik draag nu van die meegroei hangmatten!... alles is zo gegroeid! Even meten dan maar!
Bedankt voor je tip!

Rian

Terug
Bovenaan