onregelamtige cycles

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik moet even kwijt dat ik er echt gek van word.
Ik ben nu ruim een week overtijd en vanochtend bij de huisarts geweest en NIET zwanger.Maar mijn cycles was net een beetje regelmatig al een maand of 5 en nu dit weer.
Ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil en het wil maar niet lukken.Ik word er echt een beetje verdrietig van en ga zo twijfelen.Is er iemand die tips heeft ik heb ook al getempt een aantal maanden maar daar kom ik ook niet echt verder mee.

Liefs Marvi

Hoi Marvi,

Ik snap heel goed dat je verdrietig bent!! De enige tip die ik je kan geven is wat ik een paar berichten hieronder heb geschreven over vruchtbaarheidskruiden. Maar daar moet je natuurlijk voor open staan.

Wat ik niet goed begrijp is waarom de ha je niet doorstuurt als je al bijna een jaar bezig bent!! Wat zegt hij erover?

Sterkte meisje, ooit ben jij ook aan de beurt!

Liefs, Inge

Hoi Marvi,

Ik begrijp dat dit misschien het frustrerendste is wat wij vrouwen kunnen meemaken. Mijn man en ik wilde twee jaar geleden al beginnen met kinderen en we gingen er toen ook echt voor. Ik was er continu mee bezig, op allerlei forums, kocht boeken en bladen, maar het lukte maar niet. Keer op keer een teleurstelling. Op een gegeven moment heb ik alles achter me gelaten en dacht '' als het komt, komt het, komt het niet, ook goed, mijn tijd komt nog wel''. Ik dacht echt heel gewoontjes. Ik kluste niet eens in mijn vruchtbare dagen, sterker nog, ik kluste haast helemaal niet meer. Nou je gelooft het niet, maar diezelfde maand raakte ik nog zwanger. Het is echt heel moeilijk om er niet aan te denken of althans niet TE veel (TE = nooit goed), maar uit ervaring weet ik dat het helpt.

Jouw tijd komt ook meid, echt waar!

Heel veel sterkte en succes en keep the faith!

Sjantal

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
De huisarts vind het normaal om nog even te wachten om mij door te verwijzen maar ik wil volgende week echt een serieus gesprek met hem aan gaan dat ik wel door verwezen wil worden.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en moet als ik volgende week nog niet ongesteld ben nog een keer terug komen om te testen het kan nog te vroeg zijn ivm HCG hormoon aanmaak.
Maar goed ik verlies heel afentoe wat slijm met wat oud bloed?
En ik weet dat ik het moet proberen los te laten maar dit valt niet mee als je een week overtijd bent.

Maar goed er zijn altijd nog zulke lieve mensen zoals jullie die het wel begrijpen.

Liefs Marvi

lieve marvi

wat vervelend dat je het allemaal maar moet afwachten zeg die ha weet zeker niet wat er in iemands hoofd omgaat en zeker als je al zo n lange tijd bezig bent een jaar is niet niks.
ik hoop voor je dat je inderdaad wat te vroeg getest hebt en dat je alsnog zwanger blijkt te zijn.

succes liefs sylvia

hoi Marvi,

Snap ook hoe je je voelt, telkens weer die teleurstelling te voelen en toch elke keer maar weer "fris" ervoor te gaan.

Zou als ik jou was niet eerder die kamer van de ha uitgaan voordat hij nu eens iets doet want een jaar vind ik lang zat en als je daarna weet waar je aan toe bent dan kun je tenminste daar mee verder, als het verder goed is en "gewoon'een kwestie van geduld en tijd dan voel je je toch opgeluchter omdat je een aantal rot senario's door kunt strepen.

Succes en laat ons nog weten hoe het is gegaan!

Groetjes: Chili

Nou daar ben ik weer,
en ben net ongesteld geworden ik kan wel janken zijn natuurlijk ook de hormonen maar goed alles bij elkaar genomen is het gewoon niet leuk.
Ik ga vrijdag een afspraak maken met mijn eigen huisarts voor een serieus gesprek.Want zo'n periode tussen mijn menstruatie is niet normaal in mijn ogen.
Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Marvi

Terug
Bovenaan