Onregelmatig + BBT

Mijn partner en ik zijn sinds 8 maanden bezig met een kinderwens. Mijn cycli was tot sinds kort regelmatig, +-33 dagen. Echter sinds 2 maand is deze veel langer, vorige maand 37 dagen en deze maand 41 en nog geen menstruatie.

Ik hou sinds 2 maand ook mijn temperatuur bij, vorige maand was deze duidelijk. Alleen deze maand zie ik niet echt een duidelijk patroon, ik denk dat ik geen ovulatie heb gehad.

Ik ben inmiddels bij de huisarts geweest maar deze vertikt om te onderzoeken of verder te kijken, werd weggestuurd met de boodschap “ik zie niks onregelmatigs”.

Wat moet ik doen, en wat zien jullie?

Schema.jpg

Je kan na een jaar proberen bij de huisarts een verwijzing vragen naar de gynaecoloog. Pas dan wordt er verder gekeken. Tot dan zou je eventueel ovulatietesten kunnen proberen.

Ik kan niets met jouw temperatuurkaart want die laat het einde van de vorige cyclus zien en de start van de huidige zo lijkt het. Ik snap dat de huisarts niets onregelmatigs ziet. Je hebt tijdens je vorige cyclus een eisprong gehad en afwijken kan je cyclus altijd een keer.

Terug
Bovenaan