A
Anoniem
Guest
<p>Hey allemaal!</p><p>Wellicht is dit al eens ter spraken gekomen maaaaaaar....</p><p style="text-align: center;">lang verhaal kort</p><p style="text-align: left;">Wij proberen zwanger te worden (joh) maar heb helaas een onregelmatig cyclus! Mijn langste cyclus is 35 dagen. Nu is de vraag of ik deze keer een nog langere cyclus heb óf dat ik zwanger ben. Ik zit nu op dag 38...</p><p>testen durf ik niet omdat ik (gek genoeg) liever wat menstruatie zie dan een negatieve test. Nuuuu heb ik gisteren van alles op Google gelezen en uitgerekend vanmorgen had ik 1x HEEL licht rosé slijm. En vind ik slijm nog wel groot woord. Ik heb dit een keertje eerder gehad en was het de volgende toiletbeurt feest en was ik hartstikke ongesteld ??. Maar ik heb dus ook gelezen dat je door hoesten/niezen wat adertjes kan “klappen” en je dat dan ziet....???? Heeft iemand hier ervaring mee? Ben ondertussen 3x naar de toilet geweest en gebeurd maar niet extra’s??♀️ En ik ben verkouden en hoest wat af #langlevencarnaval haha</p>