onregelmatig drinken

mijn zoontje van 6 weken drinkt elke keer verschillend
snachts om half 3 drinkt hij 150 cc + 5 schepjes helemaal leeg
en tegen half 7 7 uur meld hij zich weer en drinkt dan maar 60 cc van de 150cc
maar om 9 uur begint hij weer dat hij honger heeft en drinkt dan weer 150cc +5 schepjes helemaal leeg
tegen 12 uur drinkt hij maar 90 cc
dan begint hij om 2 uur weer dat hij honger dus rekken tot half 3 3 uur heeft maar drinkt weer maar 90 cc op.
dan probeer ik te rekken tot 7 uur en drinkt die fles vaak leeg van 150 cc+ 5 schepjes
maar tussen 10 en 12 moeten we hem wakker maken en drinkt hij vaak maar tussen de 60 en 90 cc op

meer drinken wil hij per keer niet
mijn vraag is is dit normaal. zo nee hoe kan ik het veranderen?
.
 
volgens mij is het normaal hoor. mijn zoontje deed dat ook (hij is nu 11 maand). Ik denk dat er gewoon nog wat in zijn buikje zit van de vorige voeding als hij niet zoveel drinkt. Dan bij de volgende is wel alles op en kan hij weer een hele fles op. Gewoon blijven aanbieden denk ik. Als hij weer in een groeispurt komt drinkt hij elke fles wel weer leeg.
Succes!
Groetjes,
mamma.
 
vandaag gaat het veel beter
denk dat hij gewoon een paar slechte dagen had, gisteren nog wel z'n dag met halve flesjes leeg drinken maar gister avond om 8 uur de laatste fles gehad en dacht laat het slapen tot hij zich weer meld en heeft tot half 4 door geslapen nu nog proberen om het op te schuiven dat hij de fles tegen 10 uur krijgt en dan door gaat slapen tot 6 uur ofzo.
en vandaag komt hij gewoon om de 4 uur en drinkt dan de 150 cc + 5schepjes helemaal leeg gelukkig.
 
mammalonnetje.
(ik wou dat ik toen ik met het zelfde zat het zelfde antwoord had gekregen)

maak je geen zorgen de kleine geeft zelf aan hoeveel en wanneer hij wil drinken!!
geef hem dat dan ook hier en daar hielden mensen in mijn omgeven vaste tijd per se om de 3 uren b.v maar ik niet gaf hem wanneer hij wou en wat hij wou.
en daardoor erg tevbreden kindje (wij pakken ook eten of drinken wanneer we zin hebben en eten en drinken ook zo veel als we op dat mom op kunnen?)

succes
 
Terug
Bovenaan