onregelmatig.... en dan?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!

Nou, na een cyclus van 58 dagen ben ik toch weer ongesteld geworden. Eigenlijk ben ik wel opgelucht, want op een gegeven moment weet je toch wel dat je niet zwanger bent, dus dan hoop je alleen maar dat je snel weer ongesteld wordt.. (tenminste, ik dan). Nu is het maar weer afwachten wanneer mn eisprong is en dat is wel balen. Nou ja, maar veel oefenen dan he?! ;-)

Op naar ronde 6....

Zijn er trouwens meer meiden die zo onregelmatig ongesteld zijn? Zou wel fijn zijn om met 'lotgenoten' te praten. Ik hoor namelijk om me heen alleen maar mensen die echt binnen een maand zwanger zijn... best frustrerend!!

Nou ik hoor het wel!

Hoi Sil.

Ja hoor, ik herken het wat je schrijft.
Ik was  ook erg onregelmatig ongi, de ene keer 28 dagen, de andere keer 64 dagen. Geen touw aan vast te knopen.
Mijn huisarts vertelde me dat  mijn cyclus in de war geraakt kon zijn door het pil gebruik. (voordat ik de pil gebruikte was ik ook onregelmatig). Ik heb toen een paar maanden getemperatuurd. (elke ochtend voor dat je het bed uitstapt temperaturen na ongeveer evenveel uren slaap) Ik kon hier niets uit wijs worden en ben toen weer naar de huisarts gegaan. Ik was toen al 11 maanden bezig zwanger te worden. Mijn huisarts stuurde me door naar de gyn. Nu slik ik clomid, om mijn cyclus op ongeveer 28 dagen te houden.
Ik weet niet of je al temperatuurt, anders zou ik hier eerst mee gaan beginnen. Dit omdat de huisarts je dit vraagt te doen, voordat hij je doorstuurt naar de gyn. Dan ben jij hem al een stap voor....
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs Kwek

Hoi Kwek,

Ik heb idd gedacht aan temperaturen, alleen heb ik niet echt een regelmatig slaappatroon, dus ik weet niet of dat gaat werken.. Maar het is het proberen waard! Ik heb sowieso ook ovulatietesten  besteld via internet, maar ja  dat zijn  10 stuks en  ik zou niet  weten wanneer ik ongeveer moet beginnen met die dingen hahaha. Nou ja ik hou ook nog mn cervixslijm in de gaten (wanneer dat helder is) maar ik weet eigenlijk niet  of je eisprong nu eraan komt als je cervixslijm helder is of dat ie dan net geweest is...

Kortom: ik denk dat ik het gewoon  maar af moet wachten....

Maar zeker bedankt voor de tip!

Groetjes Sil  

Terug
Bovenaan