onregelmatig? lange cyclussen? LEES DIT!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!

ik wil even zeggen dat als je last hebt van onregelmatige en lange cyclussen en dat al een paar maanden, dat je echt een verwijzing moet vragen voor de Gyn! mijn HA zei dat als het echt een zooitje is en dit al een paar maanden, dat de kans klein is dat het 'ineens' weer normaal wordt. Als het in het begin na het stoppen van de pil even ontregeld is okee, maar dit moet niet meer dan een half jaren duren ongeveer.

Ze vind ook dat cyclussen van 35 dagen eigelijk net iets te lang zijn om makkelijker zwanger te worden (uitzonderingen daar natuurlijk!)

Dus iedereen die hiermee zit, ga naar de HA en vraag een doorverwijzing! je raakt alleen maar verder gespannen en elke maand weer hoop als je overtijd bent......

Ik ben nu bijna 9 maanden met de pil gestopt en het is echt een zooitje ( cyclussen van 3 maanden, 35 dagen, 6 weken, 9 weken.....) De huisarts vind dit na een half jaar niet goed en dan moeten er stappen ondernomen worden.

Dit wilde ik even aan jullie kwijt! dus kabbel niet door als het onregelmatig is en lange cyclussen! Daar schiet je niets mee op.....

SUCCES ALLEMAAL EN DAT WE ALLEMAAL SNEL EEN WONDERTJE MOGEN VERWACHTEN!!

Liefs Imme xx

Hey Imme,

Wat goed dat je ermee naar de gyn bent geweest? Wat moet je nu doen ?

Liefs Yvonne

hoi Yvonne,

nou ben gister dus bij de HA geweest en ik heb een doorverwijzing gekregen naar de gyn. Ik krijg een deze dagen bericht wanneer ik kan komen. Dit kan nog wel een week of 3 / 4 duren ongeveer. Mijn huisarts vind dat ik niet verder moet klooien zo en dat ze maar eens moeten gaan kijken hoe en wat.

Ik krijg dan waarschijnlijk inwendige echo's  een aantal keer in een cyclus, om te kijken of er een eitje rijpt en of dat goed gaat. Het is namelijk de vraag of ik wel een eisprong heb... blijkt dit niet zo te zijn dan gaan ze over op medicijnen/hormonen.

En hoe is het met jou?

Imme xx

Dat is fijn dat ze alles gaan onderzoeken, want dan weet je ook waar je aan toe bent. Je bent nu zo onzeker over alles. Maar ik wist niet dat als je géén ei hebt je dan toch kan bloeden. Nou ik hoop dat de gyn snel contact met je opneemt.

Liefs Yvonne

...Met mij gaat wel goed. Ze hebben alleen mijn verstandskies getrokken eergister en dat is nog zo pijnlijk. Er zat een ontsteking bij en dan duurt het nog een paar dagen voordat het beter wordt. Ik dom naar de dokter toe, omdat ik keel-en oorpijn had. Moest ik bij de tandarts zijn!!?! Maar goed de nachtrust is niet zo geweldig de laatste dagen en dan ben ik altijd een beetje chaggie. Hihi ! maar dit gaat wel weer over hoor.

Liefs Yvonne

Jeetje zeg! wat een pech! hoop dat het snel over is! heb ook een keer verstandskiez laten trekken, echt geen pretje! was er 3 dagen ziek (grieperig) van!

En als je chagi bent, gewoon lekker klagen hier he? dat mag natuurlijk ook!

Liefs Imme xx

Hoi Imme,

Bedankt voor je topic! Na mijn nod/ongi (23 mei) stap ik naar de huisarts toe en jouw topic bevestigd dat weer extra, thanks!!!

Liefs Lientje

hoi lientje,

nou fijn dat ik ook een (beetje) heb kunnen helpen. Ik vind dat er veel meiden hier zijn met onregelmatigheid en lange cyclussen. En dat is echt niet fijn als je graag zwanger wilt worden! En waarom nog maanden aanklooien en hoop hebben als je bij de gyn. meer zekerheid krijgt! Natuurlijk stuurt niet elke HA je snel door, bij ons is het dus na 8 maanden. Sommige wachten tot een jaar! maar ben blij dat mijn HA dat niet doet zeg!

Hoe staat het erbij jou voor? Jij had toch eerst normale cyclussen en toen ineens langer??

Imme xx

Terug
Bovenaan