Onregelmatig ongesteld na bevalling

<p>Goedemiddag,</p><p>Ik vroeg mij af of iemand dit herkent en of het normaal is. Ik ben eind september 2019 bevallen van een dochter. Heb tot zij een half jaar was borstvoeding gegeven. Toen ik gestopt was met borstvoeding kwam ook mijn menstruatie weer op gang. Echter is deze nog steeds onregelmatig, terwijl ik voor de zwangerschap regelmatig ongesteld was elke 29 a 30 dagen. Nu is het tussen de 29 en 38 dagen. Herkent iemand dit? Is het nog normaal om zo lang na de bevalling een onregelmatige menstruatie te hebben? </p>

Ik ben in oktober bevallen. Menstruatie kwam na 3 maanden, 3x ongesteld geweest met ook onregelmatige cyclus. Daarna zwanger geworden.
Maar idd ook onregelmatig, volgens mij is dat wel normaal

Maar dus wel zwanger geworden ondanks onregelmatige cyclus. Dat is iig goed om te weten dat dat geen probleem hoeft te zijn. Dankje! 

Hoi!

hier ook een zeer onregelmatige cyclus na m’n bevalling in november. M’n cyclus liep normaal tussen 29 en 32 dagen, nu de ene maand rond 35, 41 dan weer 33 ook een keer 28. Wordt er heel erg onzeker van!! Ik heb ook al verschillende keren een test gedaan omda ik dacht zwanger te zijn. Hoe lang duurt het, vraag ik me wel eens af! Na m’n eerste bevalling had ik dat niet...

Terug
Bovenaan