onregelmatig ongesteld, wanneer testen?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">Hey dames!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">mijn menstruatie is altijd heel onregelmatig geweest. (Soms maanden niet, soms weken achter elkaar)</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">laatste keer dat ik ongesteld was, was in juni!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">nou dacht ik vorige week dat ik ongesteld moest worden maar deze “ongesteldheid” heb ik nog niet eerder mee gemaakt!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">de eerste dag was een paar druppels licht bloed. Toen 1 dag niks en toen 3 dagen weer een paar druppels. (Eerste 2 dagen licht bloed en derde dag bruin bloed) de laatste dag was maandag.zou dit een innesteling kunnen zijn?  Wel al 2 testen gedaan en beide negatief.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">verder lijk ik wel symptomen te hebben dat ik zwanger ben.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">nou lees ik overal dat je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. en heb dus geen idee wanneer ik moet testen!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;">Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); text-size-adjust: 100%;"> xoxo</p>

Wat vervelend dat je menstruatie zo onregelmatig is. Het is dan lastig om te bepalen wanneer je kunt testen. Ook kan het bij een onregelmatige en vooral lange cyclus zijn dat je geen goede eisprong krijgt. Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de huisarts. Zij kunnen een bloedtest doen en je kunt de duur van je cyclus bespreekbaar maken. Wellicht kunnen zij je tips geven of onderzoeken waarom je cyclus zo onregelmatig is.
Zelf heb ik ook altijd een onregelmatige cyclus gehad en ben toen op advies van de huisarts met ovulatietesten gestart. Daarbij kwam ik erachter dat ik geen goede eisprong had. Toen ik afgelopen april een halfjaar niet gemenstrueerd had mocht ik terug komen. Ik kreeg een hormoonkuur om mijn lichaam "te resetten". Dit hielp en daarna was het binnen een paar maanden raak, inmiddels bijna 8 weken zwanger. 

oke!
ja, ik heb toevallig afgelopen week een uitnodiging gehad van het ziekenhuis voor een echo van mijn baarmoeder en eierstokken etc.
deze afspraak staat voor de 26 september.
aangezien mijn vriend en ik het al een tijdje proberen, hoop ik dat ik niet tot de 26e moet wachten met positief testen! vraag me toch af of dat een innestelingbloeding kan zijn, aangezien ik dit nog niet eerder heb gehad!
het is inderdaad erg lastig! als ik het zelfde krijg te horen de 26e als dat jij had, hoop ik dat ik de zelfde 'behandeling' kan krijgen!
 bedankt voor je reactie! xxxxx

de huisarts heeft trouwens wel mijn bloed getest om te kijken of er iets was met mijn hormonen etc. dat zag er gewoon goed en 'normaal' uit..
ben benieuwd!

mammavanB, dat was 1,5 maand terug.
ik was naar de dokter gegaan omdat mijn menstruatie zo abnormaal is. de huisarts heeft toen bloedgeprikt om te kijken of dat aan mijn hormonen kon liggen maar daar was dus niks mis mee!
nou vorige week dus die 'rare' bloeding gehad, las op internet dat dat een innesteliingbloeding kon zijn omdat het steeds maar een paar druppels waren en het totaal niet op een ongesteldheid leek!
ga nu dan maar 'gewoon' afwachten en hopen dat ik binnekort positief test! :)
xoxo

Terug
Bovenaan