Onregelmatig ongesteld...

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil onregelmatig ongesteld. De ene keer is het 28 dagen, dan weer 31 of 36, im wordt er helemaal gek van. Ik kan er geen peil meer op trekken!! Zo weet ik toch nooit wanneer mijn eisprong is??!! Bovendien heeft mijn vriend ook nog eens onregelmatige diensten, dus klussen zit er ook niet altijd in... Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik heb zitten denken om van die ovulatietesten te kopen, maar ja aan de andere kant, als ik dan mn ei heb en mn vriend is werken, dan heeft het ook niet veel nut en bovendien wordt het dan zo'n verplicht "nummer" als hij er wel is....pff maar ja eigenlijk moet ik niet echt zeuren, we zitten pas in ronde 5. Maar jullie weten wel hoe ik me voel denk ik... Mijn NOD is weer een dezer dagen (denk ik), dus jullie horen van me!!!

Hoi hoi,wat vervelend voor je zeg,mijn vriend draaide vroeger ook wisseldiensten.ik geloof dat je alleen wat aaan die testen hebt,als je regelmatig ben?mischien weten de andere dames dat voor de 100%,en verder ja ik weet het niet mmischien moet je beginnen met tempareturen?heel veel sucses en hoop dat je snel weer regelmatig ben gr manuela

Met de testen en het temperaturen kan je in ieder geval achterhalen of je een eisprong hebt.

Succes

Ik denk dat ik maar begin met temperaturen, misschien dat ik daar wat aan heb. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!!

He Silly,

Die onregelmatige cyclus, dat herken ik.
Ik zat ook eerst op 31, toen 36 toen 34 en de laatste keer zat ik op 30. Pfff gek word ik ervan. Ook ik zit in ronde 5. Ik heb mezelf voorgenomen om niet met die ovulatie testen te beginnen, omdat het dan idd zo'n verplicht nummertje. Toch zou ik wel eillen wteen of ik uberhaupt wel mijn eisprong heb iedere maand. Van het cervix merk ik niks. Wel heb ik verschillende soorten afscheiding, maar ik kan er nooit draden mee trekken.
Vwb de wisselende tijden van je vriend, dat is zeker lastig. Probeer het om de dag te doen, dat doen wij ook. Iedere dag is helemaal niet goed voor de beweegelijkheid van het zaad.
Sterkte ermee.

Yvette

Hoi Silly,

Ik ben september 2003 gestopt met de pil en ben nu nog steeds heel onregelmatig. Ik heb precies het zelfde probleem dat ik geen idee heb wanneer ik een ei-sprong heb en ben helaas ook niet zo iemand die het kan voelen. Ik heb ook nog geen ovulatietesten gedaan om dezelfde reden als jij dat je er dan wel heel erg mee bezig bent maar ik geloof dat deze testen wel aan kunnen geven wanneer je ei er aan komt. Misschien toch eens het proberen waard.

veel succes
Martiene

Terug
Bovenaan