Onregelmatig ongesteld..

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden..

Ik heb vorig jaar september mijn Mirena spiraaltje eruit laten halen.. Daarvoor was ik niet tot weinig ongesteld (wat normaal kan zijn bij de mirena).

In oktober ben ik niet ongi geweest. November wel, en dat wel 5 weken lang achter elkaar. daarvoor medicatie gekregen (provera).

Ik ben nu alweer 2 weken lang ongesteld, na een week was het bijna over totdat we gemeenschap hebben gehad.. toen begonnen ik gelijk weer te bloeden..

Ik heb dat vaker gehad, dat ik ongesteld moest worden maar dat het niet kwam, alleen na gemeenschap, net alsof het los/open gemaakt moet worden.

Gelukkig moeten we 1 april naar de gyneacoloog en dan kaart ik het zeker aan.

We willen graag een kindje maar als ik zo onregelmatig ben is het ook zo moeilijk. Ik heb nu ovulatietesten gekocht..

Wie heeft zoiets ook gehad?

Liefs Ilona

Ik heb het gehad, nadat ik gestopt was met het slikken (zo'n 5 maanden) van de Cerazette. Dit is een pil die geen stopweek kent.
Direct nadat ik was gestopt, werd ik ongesteld, maar vervolgens dus 3x in de maand !!! Aarghh... Daarna werd het wel 1x in de maand, maar telkens iets langer, totdat het zo'n 15 dagen duurde. Ook ik heb van de h.a. medicijnen gekregen om het klokje weer recht te zetten. Dit hielp 1 cyclus en daarna weer terug bij het oude.
Vroeg nog aan de h.a. of het mogelijk was dat je toch zwanger kan worden als je bloedingen hebt. Mijn inziens niet, maar ook hij wist het niet. Je eisprong heb je natuurlijk wel, maar volgens mij vinden de spermazaadjes al dat bloed niet leuk !!

Dacht echt.. hoe moet ik zo zwanger worden en had een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog. Vlak voordat ik moest, had ik echter een ongsteldheid van 3 dagen (nog een zw.test gedaan maar negatief) en daarna bleef dit om de 2,5 week / 3 weken zo door gaan.. Ondertussen ook maar ovulatietesten gekocht om dan zo mijn eisprong vast te stellen en de afspraak bij de gyn. afgezegd.
Op een gegeven moment  kwam ik erachter  dat die lichte bloedingen kennelijk geen ongesteldheid waren, maar iets van een innestelingbloeding (raar, maar waar). Zodoende kwamen we er pas na 9 weken achter dat ik zwanger was en was ik dus toch met de onregelmatige cyclus zwanger geworden.

Je hebt niet echt iets aan mijn verhaald, maar ik hoop voor je dat er bij de gyn iets uit komt, want het is echt vervelend zo!

Groetjes Mamajo (19 weken zwanger van nr. 2)

Terug
Bovenaan