onregelmatig ongi na stoppen met de pil.

A

Anoniem

Guest
Ik ben in maart gestopt met de pil en ben daarna heel onregelmatig ongesteld. Van 37 dagen tot een cyclus van 47 dagen.
Hebben wel meer mensen hier last van? Wordt het op de duur ook weer regelmatig?
Het is best lastig om te weten wanneer ik eventueel vruchtbaar ben.
groetjes

hey hey ben ook in maart gestopt!! had toen een cyclus van 53 dagen en nu duurt het al meer als 3 maanden dat ik ongsteld moet worden!! erg lastig dus

dat lijkt mij helemaal balen. Ik wordt wel ongesteld, maar het duurt gewoon heel lang elke maand. maar 3 maanden niet is wel heel lang om niet ongesteld te worden.
Geef de moed niet op hoor! een vriendin van mij werd nooit ongesteld, maar heeft wel 2 kinderen op de gewone manier gekregen, dus het zegt niet altijd wat.
Sterkte.

Hoi,

ik ben eind april gestopt met de pil en het duurde toen 8 weken voordat ik voor het eerst ongesteld werd. De tweede keer duurde het 5,5 weken en nu zit ik in ronde 3, nog even afwachten hoelang het deze keer duurt.
Toen ik bij de HA was (voor iets anders) heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt  en hem gevraagd wat "normaal" is. Hij zegt het is afhankelijk van de vrouw, is bij iedereen anders. Het kan een maand tot een jar duren voordat je weer een normale cyclus hebt. hij zei ook dat je je voor die tijd geen zorgen moet maken. Nou lijkt een jaar mij wel heel lang,maar goed, dat is wat hij zei. Hopelijk heb je er wat aan.  
Succes
Lies

Terug
Bovenaan