Onregelmatig RD

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik moet even m'n ei kwijt. Was ik er helemaal vanuit gegaan dat ik een lange cyclus zou hebben, dus mijn NOD op 1mrt. Krijg ik me daar toch pijn in mijn buik afgelopen zaterdag, werd ik dus weer  ongi, vijf dagen eerder dan verwacht, dus ook een beetje verkeerd geklust. Toen ik een half jaar geleden stopte met de pil dacht ik (misschien een beetje naïf) ik zal wel snel zwanger zijn. Nou ja ik ga dus nu naar ronde 6 nieuwe ronde nieuwe kans. Nou is het hopen dat we op de juiste tijdstippen klussen. Had mijn vorige ronde namelijk mega blaasontsteking, nou dan is klussen niet bepaald een pretje. Echt wel helemaal shit hoor, ik ben echt zo onregelmatig ongi, er is echt geen pijl op te trekken! Daarom heb ik nu maar een dozijn ovulatietesten erbij gekocht.

Liefs,
Pebbles

Hoi Pebles,

Ja we zouden het liefst allemaal in de 1e ronde zwanger zijn!! Hihi maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd! Ja het is idd erg vervelend als je een onregelmatige cyclus hebt! Ik heb dat ook en heb van de gyn clomid gekregen nu heb ik mijn cyclus wel regelmattig en heb meer kans nu!!

6 mnd is nog niet zo heel erg lang hoor!! De moed niet opgeven!!

liefs

Hoi Patricia,

Ik geef zeker de moed niet op hoor!! Ben jij al moeder? of ben je net als ik bezig voor je eerste kindje?
Mag ik je vragen waarom je voor clomid in aanmerking bent gekomen van de gyn.
En zou het misschien ook iets voor mij zijn om een regelmatig cyclus te creeëeren?

Liefs
Pebbles

Terug
Bovenaan