onregelmatig vroeger?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Nou zoals jullie misschien al in een ander topic gelezen hebben zijn wij ook gestopt met de pil sinds 9 juni. Nu is het geval dat ik vroeger ook zo onregelmatig was dat ik nu niet weet wanneer mijn eisprong is. Vanaf wanneer ga ik nu tellen. Heb mijn laatste stopweek dus gehad en zou 9 juni dus eigenlijk met een nwe strip moeten beginnen maar die hebben we mooi laten liggen.

Kan je het eigenlijk pas beter doen vanaf het moment dat ik mijn eerste ong heb gehad?

Hoe was dat bij jullie?

Liefs Tamaar

Hoi Tamaar,

Je begint te tellen met je cyclus op de eerste dag van je ongesteldheid. Bij de meeste vrouwen duurt een cyclus 21 a 35 dagen en is deze redelijk regelmatig.
Meestal heb je 14 dagen voor je verwachte ongesteldheid je eisprong. Sommige vrouwen kunnen deze voelen, dan heb je wat krampen/steken aan 1 kant van je navel in de onderbuik. Een paar dagen vantevoren kun je daar dan een zeurend/drukkend gevoel krijgen. Je weet dan dat je 2 weken later dan ongesteld moet worden.

Ik heb 8 juni mijn laatste pil geslikt en zaterdag 10 juni was de  1e dag van mijn pilbloeding. Afgelopen vrijdag heb ik een steek in mijn onderbuik gehad, dat was dus de 14e dag vanmijn cylus. Dan  14 dagen later verwacht ik dan mijn ongesteldheid, dat zal waarschijnlijk 7 juli zijn en heb ik een cyclus van 27 dagen.

Nu nog even afwachten of mijn berekening gaat kloppen, ik ben benieuwd.

Groetjes Saskia    

Hoi Tamaar,

Wat leuk!! Wat ik gedaan heb is ook de strip afgemaakt. Daarna heb ik wel een keer gewacht tot ik ongi ben geworden. Dat leek mij makkelijker om daarna te kunnen ´tellen ´. Ik had ook geen idee of ik ´t wel regelmatig zou zijn, ben 7 jaar aan de pil geweest en kan me niet herinneren hoe het daarvoor is geweest. Het valt alles mee ben precies op de 28e dag ongi geworden. En nu gaan we ervoor!

Nou succes!!

Gr Ilona
1e ronde 1e kindje

hallo meiden,

dank je wel voor de reacties, we wachten gewoon de eerste ongi af en gaan dan ook idd beginnen met tellen.

Succes allemaal

Liefs Tamaar

Hoi,
Ik heb twee kids en nogal ongeduldig dus ik kon niet een maandje wachten na mijn pilstop. Ik had erg geluk en was bij allebei gelijk zwanger. Ik had vroeger ook een onregelmatige cyclus dus ik wist bij alletwee niet wanneer ik was uitgerekend. Ik heb toen een echo gehad en probleem opgelost!!!
Nu probeer ik zwanger te worden van de derde en heb mijn spiraaltje laten verwijderen. Nu was ook het advies om te wachten. Dit hebben we geprobeerd, ik was dan ook niet zwanger. Wel pas ongesteld na 40 dagen. Nu gaan we er dus helemaal voor en is vandaag mijn 33e dag!!!! Geen idee of ik zwanger ben!
We wachten rustig af.

Heel veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!

Groetjes Kaasje

Terug
Bovenaan