onregelmatig...wat te doen?

He meiden,

Wij zijn al 12 maanden bezig om zwanger te raken maar het wil nog niet echt lukken.

Mn vriend zn zaad is gecontroleerd en alles is gelukkig goed. Ik ben heel erg onregelmatig. Alles tussen 29 en 46 dagen. Wordt gelukkig dus wel elke 'maand' ongi.

We zitten eraan te denken om naar de dokter te gaan. Weet iemand wat er tegen een onregelmatige cyclus wordt gedaan....wordt er uberhaupt wat gedaan? Ik ben al wel 2 maanden aan het tempen. Dat ziet er volgens mij wel goed uit. Hoewel ik nu al weer op dag 21 zit en nog geen eisprong heb gehad (gebruik ook ovu testen). Dus dit wordt ook weer een lange cyclus :-(

Iemand die me kan helpen??

Knufje

Hallo,

Ook ik ben zeer onregelmatig ongesteld, Toen ik de vorige keer zwanger probeerde te raken ben ik na  2 jaar pas  naar de huisarts gegaan. Die heeft mij toen doorgestuurt naar het ziekenhuis, waar ik een inwendige echo kreeg.
Toen bleek dat ik eigenlijk nooit goed een eisprong heb gehad. ik kreeg toen primulat n om ongesteld te wordedn en daarna clomid dit is om je eisprong te bevorderen, na twee maanden was ik zwanger.En heb nu een zoon van 16 maanden.

Hoop dat je hier wat aan hebt, ik zou zeker naar de huisarts gaan. want als je zo onregelmatig ongi bent is het moeilijk om je eisprong vast te stellen.

Groetjes Geeske

Hoi 1981, ik zou gewoon even je huisarts bellen, je bent zelf geen dokter en hij is er voor je. Je hebt dan een kort gesprekje en misschien kan hij iets voor je betekenen en misschien krijg je een verwijzing naar de gynaecoloog. Het kan echt maar een kleinigheidje zijn, dus ik zou me nog niet zo druk maken. De huisarts/gynaecoloog is er voor jullie om jullie te helpen en dat doen ze echt!

Succes!

Groetjes, Pleun

Inderdaad, gewoon naar de dokter gaan en desnoods een doorverwijzing aanvragen voor eeen gyn. Daar gaan ze op zoek naar  een oorzaak en gaan ze daar iets aan doen zodat je toch nog gauw zwanger wordt.

dus heel veel succes!

FF

Terug
Bovenaan