Onregelmatig werk en baby

<p>Hi, </p><p>Ik geniet nu nog heerlijk van mijn verlof maar eind juli mag ik helaas weer gaan werken. </p><p>Mijn partner en ik werken beiden in de zorg en werken dus onregelmatig. Nu maak ik me wel zorgen dat dit misschien kwaad kan voor ons zoontje.</p><p>Wij hebben een gastouder, mijn ouders en ouders van partner gaan oppassen. Er zit totaal geen ritme in. De ene dag is hij om 7u al bij oppas en de andere keer tot 23u. Het enige beetje ritme dat er is, is dat hij standaard 3x per week naar oppas/opa of oma gaat.</p><p>Kan dit allemaal kwaad voor een kindje of maakt dit vrij weinig uit?</p>

Wij hebben dit ook.
Maar het is niet anders. Zolang hij wel gewoon netjes zijn eigen schemaatje heeft, en gewoon om 19u naar bed kan ook bij de oppas is het goed toch?

Ons zoontje is 6 maanden. Ik heb me hier ook enorm druk om gemaakt. Maar precies wat EPF zegt, zolang je kindje zijn schema heeft is er niks aan de hand. Hier gaat het super goed! 

Inderdaad structuur aanbrengen en goede afspraken qua tijden enzo met de oppas. Verder valt het denk ik wel wat mee.

Terug
Bovenaan