Onregelmatig willen eten

Hoi,

Mijn dochtertje (nu 6 weken) wil sinds 2 dagen op steeds verschillende momenten eten.
Voorheen kwam ze netjes om de 4 uur en sinds 2 dagen zit er soms maar 2 uur tussen en de andere keer ( als ze heerlijk in de kinderwagen rondgewandeld wordt) wel 5 of 6 uur.
Nou weet ik dat er regeldagen bestaan, zou dit dat zijn?
En moet ik wanneer ze "te vroeg"komt voor de fles rekken met een speen?

gr Femke
 
Hoi Femke,
Het kunnen regeldagen zijn, maar ook een groeispurt.
Ik zou gewoon voeden als je kleintje daar behoefte aan heeft. Het is een fase en dat
gaat vanzelf weer over. Je kan ook gaan rekken mbv de speen maar of het helpt?....
Dat kan je proberen.
Succes en groetjes Melanie
 
Hoi, mijn jongste dochtertje is nu 7w, en krijgt borstvoeding.
Ik geef haar eten op verzoek en dat gebeurde ook vorige week dat ze om de 2à2,5u om voeding vroeg, en het is dus wel degelijk een groeispurt.
Gewoon terug voeden is volgens mij het beste!
Veel succes, mama van ineke en ellen
 
Hoi,

Ik begrijp dat je flesvoeding geeft? Dat is namelijk wel anders dan als je borstvoeding geeft.
De kinderarts van Danique zei dat we om de 3 uur moesten voeden met kunstvoeding omdat je anders kans hebt dan ze verstopt raken.
Danique heeft de eerst 2 maanden om de 3 uur gehad. Was wel maar 2370 toen ze geboren werd. Daarna ben ik gaan rekken naar 3,5 en langzaam naar 4.
Wat ik deed om te rekken was lopen in de draagzak of kinderwagen, of met een speen proberen.

Succes

Maaike
 
Terug
Bovenaan