Onregelmatig

Hallo allemaal,
sinds jan. 2004 bezig met zwanger worden, maar onregelmatige cyclus (van 28 tot 40 dagen). Nou lees ik van alles over tekenen van eisprong, meer afscheiding, zeurderig gevoel, meer zin in sex, maar ik kan eigenlijk niks van dit alles echt onderscheiden tijdens mijn cyclus. Heb een cyclus de T bijgehouden, maar daar kwam ik ook geen wijs uit. Soms denk ik dat ik helemaal geen eisprong heb... Ik weet het, er zit waarschijnlijk niks anders op dan om de dag klussen, maar ook dat is niet altijd even prettig, je kunt niet altijd "zin" hebben. Zijn er meerdere dames die eigenlijk niks merken van een eisprong tijdens hun cyclus of van wie de T-curve erg onregelmatig is??
Alvast bedankt...
 
Ik denk dat je je eigen lichaam best wel moet leren kennen. Ik ben ook in jan. gestopt en heb nu voor het eerst duidelijk de eisprong gevoelt. M'n afscheiding is verandert sinds ik gestopt ben en alles was best wel in de war. Je normale patroon moet toch op gang komen. Kan een dokter je niet wat adviezen geven? Of je temp. even opschrijven, misschien kan een ander er wijs uit worden. Heb je wel steeds op dezelfde tijd getempt? Je kunt ook ovulatietesten kopen, die geven duidelijk aan wanneer de eisprong is. Want al dat klussen steeds, ik kan begrijpen dat je daar wel even moe van wordt. Volgens mij heb je wel een eisprong want je cyclus is langer dan 21 dagen en je wordt ook ongi. Dat is al een hele geruststelling.
 
Hoi Tessa,

Ook ik merk niks van mijn eisprong en heb ook een erg onregelmatige cycles. Ik ben in Juni vorig jaar met de pil gestopt, dus zou je nu wel kunnen verwachten dat alles weer een beetje op orde is,,,19 april ben ik voor het eerst naar de gyn geweest en daar hebben zij bloed afgenomen, want het kan dus wel zo zijn dat je wel ongi wordt maar geen eisprong hebt! Dit is door medicijnen eenvoudig op te lossen, maar je moet het wel weten natuurlijk anders klus je voor niks,,,(niet helemaal natuurlijk)..Tevens is mijn vriend zijn zaad onderzocht. Maandag horen wij de uitslag best spannend dus!

Die ovaluatietesten daar hebben wij niks aan, omdat je niet weet wanneer je die kunt gebruiken en zijn te prijzig om de hele cycles te gebruiken 40 lang!!

Als je het niet vertrouwd en je denkt dat het niet in orde is zou ik als ik jou was toch even met je ha gaan praten ik vind het erg fijn dat het nu onderzocht word!!

Suc6 liefs moi xxxx
 
Terug
Bovenaan