onregelmatig

hallo
zijn er meer meiden hier die onregelmatig zijn???
ik word er gek van weet nooit waneer mijn nod is
en waneer mijn vruchtbare dagen zijn
ik heb nu al een paar dagen buikpijn al 2x bruinachtige afscheiding ben nu bij dag 28
maar verleden x had ik gevoelige borsten als ik ongi moest worden
maar mijn cycles is zo raar de enekeer 25 dagen de andere keer 43 dagen
is er wat voor om je cyclus normaal te krijgen. we zijn nu bijna een jaar bezig om zwanger te raken
heeft iemand tips???
 
Hoi,

ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben nu een jaar met de pil gestopt en ben nog steeds onregelmatig en voor de menstruatie een paar dagen bruine afscheiding. De huisarts verwijst me niet door en zegt dat er vrouwen zijn die na een jaar nog helemaal niet ongesteld worden..... Ik weet dus nog steeds niet wat die bruine afscheiding is en zwanger worden ho maar, al doen we elke keer nog zo ons best en volgen alle goed bedoelde adviezen op. Ik ben ondertussen behoorlijk moedeloos.
 
Hoi Anoniempje,

Ja van die onregelmatigheid daar heb ik ook koek van gegeten. Ik ben nog niet zo lang bezig met zwanger worden, ehm. Maar ben wel vorig jaar oktober gestopt met de pil, dus bijna 8 maanden later en zeer onregelmatig en zeer lange cyclussen tot gevolg. Dat van een jaar niet ongi worden na het gebruik van de pil, is volgens mijn dokter achterhaald en heeft dat meestal andere oorzaken. Verder ben jij al een jaar bezig en zou je huisarts dus wel moeten kunnen besluiten om je nader te onderzoeken of doorsturen naar de Gyn. Verder zou je zelf kuennen tempen (dat doe ik nu) om te kijken of jezelf een eisprong hebt. Als je dit een paar mnd zou kunnen volhouden leer je je lichaam ietsje beter kennen. Ernaast gebruik ik de maybe baby ovulatietest om mijn vruchtbare dagen te bepalen, naast het tempen. Klinkt allemaal als gedoe, maar ik werd ook gek van die onzekerheid en onregelmatigheid. Dus uiteindelijk heb ik zelf het heft in handen genomen.
Trouwens als je je 'echt'zorgen maakt moet je gewoon aandringen bij de ha. Op het forum zei laatst iemand dat ze op een gegeven moment zelf een afspraak had gemaakt met de gyn. die zij kende van haar 1e kind, ook omdat de ha haar niet door wilde verwijzen.

Groetjes Anke2 en succes ermee
Succes
 
Terug
Bovenaan