onregelmatig

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje, ik hoop dat jullie het zelfde hebben/voelen.
Het zit zo, ik ben in januari gestopt met de pil,2x netjes ong geweest, daarna 2maanden niet, bloedtest en inwendig onderzoek gehad, geen bijzonderheden,toen een menstruatie van drie dagen. En nu ben ik weer vier dagen overtijd, heb een echo gehad ivm pijn aan eierstokken( hebben jullie dat ook?)waar ook niets op te zien was. Nu moet ik gewoon afwachten, al duurt het 3 maanden? Wat vinden jullie, heeft iemand zoiets meegemaakt?
Liefs, febe
 
Nadat ik met de pil ben gestopt heb ik regelmatig normale cycli gehad maar ook 3 keer een van 2 maanden niks. Nu zit ik weer 2 weken overtijd zonder zwangerschap of menstruatie. Het is heel lastig en onzeker, maar wel vrij normaal en mogelijk. Je kunt het overslaan door stress of door inbeelding dat je zwanger bent of omdat je een eisprong overslaat. Was je voor de pil ook regelmatig of onregelmatig ongesteld? Ik altijd al onregelmatig.

Groetjes
Martine
 
Martine,
Bedankt voor je reactie. Ik ben eigenlijk altijd regelmatig geweest, zonder de pil, maar na de geboorte van mijn eerste kindje ben ik aan de pil gegaan, en nu dus in januari gestopt.
Hoelang ben jij al gestopt? Balen he als je het graag wil maar het lukt niet.

Succes!
 
Terug
Bovenaan