onregelmatig

Hoi allemaal,
Even een vraagje: ben sinds december gestopt met Diane 25 pil. In mei (!) pas weer ongesteld geworden en nu dus weer ruim 2 maanden niet... Vroeger (> 10 jaar geleden...) was ik wel regelmatig. Het maakt me onzeker, soms voel ik me een week lang misselijk (van de zenuwen denk ik) en dan voel ik me weer leeg. Wie weet of dit normaal is, ik verlang heel erg naar zwanger zijn maar heb het gevoel dat mijn lichaam mij een beetje in de steek laat. Is dit normaal en kan ik hier iets aan doen? Sterkte allemaal en veel groetjes!
 
Ik denk dat je bij diegene hoort die gewoon dikke pech hebben omdat hun cyclus helemaal ontregelt is. Ik zou als ik jou was vorige berichtjes eens lezen. Hier worden vaker vragen over gesteld. Ik kan je helaas niet helpen want ik heb er geen ervaring mee. Het enige wat ik wel weet is dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden !!! Je hebt allemaal kwaaltjes dat je denkt dat je zwanger bent en dan een paar dagen daarna wordt je toch weer ongi, om gek van te worden !!! Ik wil je in ieder geval ontzettend veel succes wensen met zwanger worden !!!!

Groetjes Biaggi
 
ben je al wel naar de huisarts geweest of naar de gyn je kan daar ook naartoe om jezelf gerust ta laten stellen ...ergens vin ik het niet normaal dat het zolang kan duren hoor.....heb er zelf ook wellast van hoor moet ik zeggen maar drom ga ik ook naar de gyn deze maand:D ik wens je veel suc6 en sterkte meis...
hoop niet dat ik je angstig maak hoor het kan nameijk ook zo bijje lichaam passen!!
liefs Debbert
 
Terug
Bovenaan