onregelmatig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat fijn oom te lezen dat iedereen er net zo veel mee bezig is. Ik vind het maar moeilijk dat je met je beste vrienden niet bespreekt dat je zwanger wilt worden en hoe dit allemaal verloopt. Het is prettig om nu met mensen in contact te kunnen komen die het zelfde doormaken.
Ik heb zelf een erg onregelmatige cyclus, ben ik achter gekomen. Vroeger had ik dit niet (ik ben al eens eerder gestopt met de pil, geen relatie, en toen was ik heel regelmatig). Ik denk dat het te maken heeft met spanningen op mijn werk (drukke periode) en natuurlijk met de spanning rondom het zwanger willen worden. Over 5 weken gaan we trouwen, hoop niet dat ik net dan ongesteld word. Maar ik kan er niets van zeggen. Ook weten we niet wanneer we moeten klussen. Als de datum dichterbij komt dat ik ongesteld moet worden, word ik heel onrustig en ben er de hele dag mee bezig. Het is niet uit je hoofd te zetten. We kunnen nu beginnen aan ronde 3. Het blijft spannend.
Hebben meer van jullie last van een onregelmatige cyclus en dat je niet weet wanneer je moet klussen en wanneer je weer ongesteld moet worden?
Als ik de berichten zo lees, is het blijkbaar al een heel goed teken dat ik elke keer weer ongesteld word.
Ik wens iedereen veel succes de komende tijd en veel klus-plezier!!
Willen jullie reageren op mijn berichtje, zou ik erg leuk vinden.

Hoi,

Ik ben zo iemand die zéér onregelmatig ongesteld wordt, alléé als je het onegelmatig kunt noemen. Ik ben begin mei gestopt met de pil en na 30 dagen ongi geworden en sinds die ongi, ben ik niet meer ongi geworden, zit nu op dag 126 van mijn cyclus. Moet zeggen dat het vrij ambetant is omdat je niet weet wanneer dat je moet klussen. Wij zijn nu dus al 126 dagen zo ongeveer om de dag aant klussen. Ik moet zeggen dat het niet altijd met evenveel zin is, maarja, het is voor het goede doel he.
Ik wens je nog veel succes toe.

grtjs,
Bea

Hoi hoi ! Ja.....wat kun je er de hele maand mee bezig zijn he ? Ik ga na m'n ongi denken dat "de" week er aan komt. Dan ben die week er mee bezig en dan nog daarna om je ongi af te wachten. Eerlijk gezegd voelt het ongi zijn toch naast de teleurstelling ook wel als een opluchting. Een soort stress valt er dan even van mijn schouders. Wel tweezijdig maar zo voel ik het nu eenmaal. Wel lastig lijkt kij zo'n onregelmatige cyclus. Maar hopen dat je van je ongi af bent als jullie gaan trouwen. En anders dat het daarna komt. Wat een mooie tijd om te gaan trouwen. Mijn vriend en ik hebben ook altijd gezegd dat als het er van komt dan in de herfst. Dat vinden wij de mooiste tijd van het jaar. Nou,tot schrijfs maar weer. Groeten van XXX

Het heeft even geduurd, maar daar was ik weer. Ik voel precies hetzelfde, een soort opluchting als de ongi dan weer komt. Dan is er namelijk duidelijkheid en daar kan ik wat mee. Het niet weten, de spanning die dit meebrengt en het feit dat je het met niemand "kunt" delen vind ik erg moeilijk. We zijn inmiddels alweer druk aan de klus en hopen inderdaad dat met de bruiloft ik van mijn ongi af ben. Het wordt nu dus dubbel spannend.
Wat leuk dat jullie, als jullie er aan toe zijn, ook in de herfst willen trouwen. Veel succes maar weer!
Groetjes,
B

Terug
Bovenaan