Onregelmatig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb niet een dringende vraag,maar ik wil 'm toch even stellen.
Vorige maand ben ik voor het eerst na de bevalling weer ongesteld geworden.
Exact een jaar na de laatste keer.
Ik was altijd stipt op tijd, ook zelfs qua tijd (elke vrijdag om 11.00).
Dat had dus vandaag moeten izjn,maar er is nog niets 'aande hand'. Wel voelt het alsof ik keurig in mijn maandelijkse ritme zit qua stemming/vreetbuien/sexualiteit.
Is het zo,dat het de eerste paar keer na de bevalling wat onregelmatig kan zijn? Of ga ik nu gewoon een heel ander ritme kweken?
Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten,

Ik denk dat je lichaam nog  aan het ontzwangeren is en daarom kun je tijdelijk of misschien wel blijvend een ander ritme hebben.
Ikzelf had eigenlijk volgende week pas weer ongi moeten worden maar werd het deze week dus al weer. Ben normaal gesproken ook altijd heel regelmatig en kun je de klok er bijna op gelijk zetten.
Maak je vooral geen zorgen en wacht het gewoon even af (of je moet het vermoeden hebben dat je weer zwanger bent natuurlijk).

Liefs Saskia

Weer zwanger? Heel leuk; over een aantal (of nog meer) maanden. Ik zou direct de Durex aanklagen als dat het geval was nu .
Nee,daar ben ik niet bang voor,hoor. Maar vroeg me af hoe dat zat. Als je altijd de klok erop gelijk kunt zetten.... Daarom wist ik ook direct,dat ik zwanger was. Wel makkelijk,dus.
Dank je voor je reactie.
Groetjes, Kirsten

Terug
Bovenaan