onregelmatig

Hoewel mjin ongi altijd heel regelmatig is geweest, 24 dagen, is het de laatste 4 rondes ineens 2 tot 6 dagen langer elke keer. Vergeleken met mijn normale cyclus dan.

Ik ben inmiddels 15 maanden geleden gestopt met de pil, dus daar zal het niet meer van komen denk ik.

Weet iemand waar dit door kan komen? Ik heb ook niet echt stress op dit moment, behalve dat we heeeele graag zwanger willen worden, maar dast is meer gezonde spanning...

Bij mij is de menstruatie ook 'wisselend' In het afgelopen jaar was de kortste 28 dagen en de langste 36. Toch zegt de gyn dat ik een regelmatige cyclus heb..Dus denk dat je je er niet teveel druk om moet maken..
Succes ;)

Hoi,
ik heb hetzelfde gehad altijd cyclus van 28 tot 34 dg en dat is inderdaad gewoon regelmatige cyclus.Als je maar niet naar de 40dg gaat.Zou je inderdaad niet zo druk maken.

Dan wacht ik wel af... Was toch wel even geschrokken, omdat mijn menstruatie altijd heel regelmatig was.

Hopen dat het idd niet boven de 40 dagen uitkomt. Eind oktober zowiezo een afspraak bij de huisarts voor evt. stappen om zwanger te worden, dus ik houd de veranderingen goed in de gaten!

Terug
Bovenaan