Onregelmatige cyclus, 15 dagen over tijd

Hi!
Ik had altijd een erg onregelmatige cyclus, ook toen we voor het eerste kindje gingen.
Ben nu sinds mij gestopt met de pil en 2x was de cylus regelmatig netjes rond de 27/28 dagen, daarna was ik 14 dagen te laat. Nu heeft hij het de lengte van de vorige keer aangehouden en nog later en te laat: 15 dagen nu en nog niks.
Ik heb 16 september met de kruidvat test negatief getest.. ik heb geen idee nu hoe pf wat verder!
 
Grote kans dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Heb je ovulatietesten gedaan? Want als je niet weet wanneer en of je een eisprong hebt gehad, kun je ook niet weten wanneer je menstruatie zou moeten komen en of je dus overtijd bent of niet. Grote kans dat je deze ronde nog geen eisprong hebt gehad en daarom je menstruatie er nog niet is
 
Hi! Nee dat heb ik niet gedaan.. heb t toen we bij de eerste probeerden wel eens gedaan maar werd er niet wijzer van en dus zonder gedaan. 
 
Tsja, misschien gewoon elke week/twee weken een keer een zwangerschapstest doen tot je menstruatie alsnog komt of je een positieve test hebt? Maar ik ben het met de reactie hierboven eens, je kan pas spreken van overtijd als je weet wanneer je ongesteld zou moeten worden, bijvoorbeeld door ovulatietesten of met een heel regelmatige cyclus (dus niet 2x toevallig hetzelfde net na het stoppen met de pil, maar echt een langere periode zonder hormonale anticonceptie).

Waarom werd je trouwens niet wijzer van de ovulatietesten? Nooit een positief resultaat? Of juist te vaak? Mocht je nooit iets vinden, dan bestaan daar gevoeligere testen voor, vind je te vaak iets met normale testen (dus niet de extra gevoelige, die zijn echt alleen voor de
 
Terug
Bovenaan