A
Anoniem
Guest
<p>lieve mensen, </p><p>Ik ben nu ruimschoots een jaar gestopt met de pil. Nog steeds ben ik erg onregelmatig ongesteld, de laatste keren zijn:</p><p>10 augustus 2018</p><p>18 september 2018</p><p>17 oktober 2018</p><p>19 november 2018</p><p>25 december 2018</p><p>3 februari 2019 </p><p>mijn laatste cyclus duurde dus 40 dagen en vandaag, 11 maart 2019, ben ik ook nog steeds niet ongesteld dus het lijkt erop dat het weer een erg lange cyclus gaat worden. </p><p>De laatste maanden ben ik op zoek gegaan naar mijn eisprong met de clean blue, helaas geen kunnen vinden.. de laatste twee maanden dan ook in plaats van de 10 dagen rondom mijn eisprong, de hele maand getest (ja duur geintje) met ochtendurine. Ik wil alleen heel graag een keer te weten komen wanneer mijn eisprong ongeveer is zodat ik de volgende keren niet zoveel hoef te testen en alleen rondom de tijd dat de eisprong zou zijn..</p><p>lopen hier meer mensen tegenaan? Wat hebben jullie hiermee gedaan? Is het ook nog handig om bepaalde pillen te nemen voor bijvoorbeeld een goed hormoonstelsel? Ik merk dat ik er nu ook meer mee bezig ben en me zorgen begin te maken... </p><p>bedankt voor het reageren alvast!</p>