Onregelmatige cyclus en dik witte slijm verlies

<p>Hallo dames, Ik heb sinds 1 jaar een kinderwens wat best moeilijk gaat. Ik heb al een zoontje van bijna 2 en voor ik hem kreeg, duurde het ook bijna 2 jaar maar toen dacht ik dat het door het ontpillen kwam. Na mijn bevalling geen voorbehoedsmiddelen gebruikt omdat een 2de kindje welkom was ookal was het risico groot dat ik snel zwanger zou kunnen worden. Nu is dat niet het geval. Mijn cyclus is onwijs in de war. Ik heb cyclussen tussen 4 en 10 weken wat dus heel frustrerend is. Enige voordeel is dat ik wel weet door middel van cervixslijm wanneer mijn eisprong ongeveer plaats vindt. Nu heb ik de afgelopen half jaar elke keer rond mijn eisprong geklust maar elke keer 2 weken later gewoon ongesteld geworden wat echt een teleurstelling is. Maar 3 keer na mijn menstruatie (ongeveer 1 week na stoppen menstruatie) verlies ik ongeveer 3 dagen echt hele dikke klodders witte slijm. Het lijkt niet op cervixslijm. Dit is echt wit en dik maar niet extreem rekbaar. Ik heb op internet gezocht wat het kon zijn maar wordt er niet wijzer op. Herkent iemand zich hier in of herkent iemand dit ook?         Ps: iemand nog tips om mijn cyclus normaal te krijgen?</p>
 
Hoi,
Volgens mij is slijmverlies heel individueel bepaald. Je leest daar veel verschillende verhalen over. Ik heb nooit last van veel afscheiding/slijmverlies, enkel rond mijn eisprong rekbaar slijm. Als je jezelf er zorgen over maakt, zou ik eens overleggen met je huisarts? 
Verder zou je eens kunnen overwegen om teunisbloemolie te slikken. Dit zou mogelijk kunnen zorgen voor een regelmatige cyclus.
Succes! 
 
Terug
Bovenaan