onregelmatige cyclus en testen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben begin april gestopt met de pil. Weet (dus) nog niet hoe mijn cyclus eruit ziet. Wie kan mij vertellen, wanneer ik weet of ik overtijd ben? Heeft ook nog geen nut om nu al te testen (als ik een cyclus heb van 28 dagen, zou ik het vandaag moeten worden). Maar hoe lang moet ik wachten op mijn ongi als ik niet weet wanneer die moet komen?

Hoop dat iemand me kan helpen??

liefs wanda

Hoi Wanda,

Tja, moeilijk te zeggen, de standaard cyclus is 28 dagen, de mijne 31 en er zijn er ook met 35....
Denk toch afwachten.

Sterkte, Daniëlle

hey wanda,

ik ben eind maart gestopt met de pil en hebben toen gewoon met bescherming geklust, want wilden wel eerste ongi afwachten.....
tja je weet niet wanneer je dan overtijd bent, want het kan dus even duren voor je lichaam ontpild is zeg maar.... bij mij kwam afgelopen weekend mn ongi, was anderhalve week te laat zeg maar, als ik uit ga van de 28 dagen die je met de pil ook hebt....
als jullie al wel aan het klussen zijn geweest weet ik niet wanneer je kunt testen...

weet wel dat als het langer dan 3 maanden duurt je beter contact op kunt nemen met ha.... hoop dat het niet zo lang gaat duren voor je!

Susanne

Moeilijk he als je net metde pil gestoptben.
Heb zelf altijd gewacht totdat ik zelf ongi werd behalve toen ik zwanger was van mn dochter maar toen had ik ook het gevoel dat ik zwanger was.

Met andere woorden; ik kan je eigenlijk niet goed helpen omdat ik t zelf niet echt weet  maar ik wil je iig heel veel succes wensen en hoop dat t snel raak is.

ja dat is dus erg lastig.

heb het zelf ook gehad en ik heb gewoon een fortuin aan testen uitgegeven om ook een beetje van de spanning af te komen. zeker de eerste maand heb ik al op dag 21 of zo getest, echt veel te vroeg maar kon er niet meer tegen!
Ik heb 5 ''rondes'' gehad en ik ging steeds minder testen omdat ik wat rustiger erin werd en geduldiger.

doe gewoon wat goed voelt! je zult waarschijnlijk ook een paar keer teleurgesteld worden maar hopelijk ook een keer heel blij!

Succes!

Groetjes Nicky

Hallo,

Tja dat is vervelend. Dat had ik ook .Ik ben ook begin april gestopt met de pil. Maar ik ben al ongi geworden. Ik had een cycles van 26 dagen en dan kan je uitrekenen wanneer je een ovelatie hebt. Maar als je het wilt weten of je zwanger bent kun je altijd een test doen.

Groetjes en succes

Terug
Bovenaan