Onregelmatige cyclus en teunisbloemolie

<p>Hi,</p><p>Mijn vriend en ik hebben een wens voor een tweede kindje.</p><p>Nu heb ik ,helaas, een erg onregelmatige cyclus van ongeveer 45-60 dagen..<br />Online lees ik veel over teunisbloemolie om zo wat meer regelmaat te krijgen.<br />Ook lees ik dit je dit 2 weken mag gebruiken en daarna niet meer ivm een eventuele zwangerschap.<br />Omdat mijn cyclus zo onregelmatig is lijkt mij dit erg lastig te gebruiken omdat ik niet weet wanneer ik zwanger kan zijn.<br />Ik heb al ovulatietesten gebruikt maar ook mijn ovulatie is elke keer anders</p><p>Heeft iemand misschien tips?<br />Ik wil het liefst nog niet naar de huisarts want die zegt waarschijnlijk toch dat ik het eerst een jaartje moet proberen.</p><p>Ben erg benieuwd naar jullie ideeen!<br />Alvast super bedankt.</p>
 
Je kan ze dan gebruiken vanaf je menstruatie tot je ovulatie. In jou geval kan dit langer dan 2 weken zijn, maar dat is niet erg. In de bijsluiter van de teunisbloemolie gaan ze van een gemiddelde cyclus uit. Je moet dan alleen wel ovulatietesten blijven doen. 
Ik heb ook teunisbloemolie gebruikt en bij mij werkte het wel om een regelmatige cyclus te krijgen. 
 
 
Dank je wel voor je reactie.

Ik zit nog met 1 vraagje;
Als ik dan mijn ovulatie in de gaten heb gehouden en na circa 2 weken een negatieve zwangerschapstest in mijn handen heb, begin ik dan weer met de teunisbloemolie?
 
Ik heb ook goede ervaringen bij PCOS... Ik slikte ze tot ik een knallende ovulatietest had... Zodra mijn ongesteldheid goed doorgebroken was begon ik het weer te slikken..
 
Inmiddels bijna 34 weken zwanger dankzij die tabletten waarbij ik eindelijk kortere cyclussen kreeg IPV 56-70 dagen ging ik meteen naar 28-32 dagen
 
Terug
Bovenaan