Onregelmatige cyclus en zwanger worden

<p>Hallo moeders,</p><p>Sinds het stoppen van de pil heb ik onregelmatige menstruatie..</p><p>is het zo dat als je een onregelmatige cyclus hebt je minder snel zwanger raakt?</p>

Hoihoi,

Ik was daar ook bang voor... dus toen we ervoor wilden gaan echt gedacht dat t wel even zou duren... maar.. was in 1x raak! Nu zwanger van de 2e en ook in 1x raak.. had pas heel laat een positieve test.. dus waarschijnlijk een lange cyclus, late eisprong, maar als nog de 'mazzel' dat we het op t juiste moment hebben gedaan...
zegt niet alles dus...

succes!

Wat fijn! Gefeliciteerd! ?
ja is lastig bij de eerste wel meteen regelmatige cyclus, was ook meteen raak..
dus daarom, nu eventjes spannend! Laten het maar op ons afkomen

Dat hoeft inderdaad helemaal niet, zoals je hierboven kan lezen, maar is helaas vaak wel zo. Om de simpele reden dat het lastig is om te bepalen/weten/uitrekenen wanneer je eisprong is. 
Ovulatietesten kunnen uitkomst bieden om toch te weten wanneer je eisprong is. 
Succes en hopelijk ben je snel zwanger! 

Ja ik had bij de eerste ook een regelmatige cyclus was gelijk raak, nu niet echt een regelmatige cyclus maar ook niet heel onregelmatig. Wij gebruiken of nouja ik dus haha, ovulatietesten. Vandaag een smiley maar mijn man is er vannacht pas heel laat weer voor zijn werk, dus gaan er morgenochtend voor,gaan nu voor ronde 4?

Terug
Bovenaan