Onregelmatige cyclus en zwanger worden

Hoi allemaal,

Ik schrijf dit om mijn frustraties van me af te schrijven...
Eind september gestopt met de pil en sindsdien een onregelmatige cyclus. Lange cyclus, lang ongesteld, lichte menstruatie, 1x zware en lange menstruatie, maar ook gemiddeld bloedverlies de laatste tijd.. en dan nog zwanger proberen te worden. Meestal bereid ik me er wel op voor dat de zwangerschapstest negatief is om teleurstelling te voorkomen. Nu bezig (geweest) met de volgende ronde, maar ik weet gewoon niet wanneer ik moet testen .. Deze cyclus 20 dagen ongesteld geweest en ik zit nu op dag 51 met het idee "het zou wel eens raak kunnen zijn.." Ovulatietesten gebruik ik ook niet meer, want het kost me alleen maar geld en ik ben niet verder gekomen dan een licht zichtbaar streepje. Deze cyclus de 41ste en 51ste dag een negatieve zwangerschapstest. 41ste en 43ste dag wat lichte steekjes gevoeld. En deze keer is m'n cyclus langer dan voorheen en merk ik dat m'n lichaam "anders" is. Maar ja, nog geen "schot in de zaak"

Ik hoop dat jullie je ervaringen willen delen zodat ik weer een beetje moed ga krijgen..
 
Hoi !
ik had ook altijd heel onregelmatige cyclussen en tussen door bloedverlies , uitstrijkje laten maken en bleek er een bacterie te zitten , ( waardoor ik continu bloedingen had . Die zijn nu weg . Heb je een stress volle baan ? Ik had die namelijk wel en ben toen in een andere Functie  gegaan . Twee maanden later een prima cyclus zonder bloedverlies ! Ook doe ik nu aan accupentuur dit  maakte mijn cyclussen nog korter . Ben nu 4 maanden bezig met accupentuur en had afgelopen maand een positieve test in handen .. 
 
hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben ! 


veel liefs 
 
Bedankt voor je reactie! Nee, heb geen stressvolle baan gelukkig... Had wel stress in m'n leven net nadat ik was gestopt met de pil, maar volgens mij heb ik dat probleem ook aangepakt ? Wel via de huisarts kunnen inschrijven bij een afvalprogramma, dus daar focus ik me nu maar op.. alhoewel ik niet super veel overgewicht heb, maar ik probeer ook maar iets.
Fijn dat jij een positieve zwangerschapstest in handen hebt gekregen :)
 
Terug
Bovenaan