Onregelmatige cyclus klachten maar testen blijven negatief

Oke, ik ben nieuw hier maar ik kom er maar niet uit en word er zelf niet happy van. Laatste menstruatie was 19 juli, ik ben gestopt met de pil begin december 2024. Vanaf begin 24 augustus constante pijn in mijn onderbuik, rug en bekken wat uitstraalt naar mijn liezen en bovenbenen. Deze klachten nog nooit gehad, normaal als ik buikkrampen krijg dan moet ik naar de wc want dan begint de bloeding en een week daarvoor krijg ik altijd gevoelige borsten ( nu alleen af en toe wat steekjes en jeuk ). Testen blijven negatief en op de echo was niks te zien. Heb 26 augustus bloedtest laten doen en die was <1, mijn gedachten van mogelijke zwangerschap was toen voorledig weg. Dus het zit niet tussen mijn iren deze klachten. Morgen weer naar de huisarts want ik word hier gek van natuurlijk. Ik weet niet waar dit vandaan komt en mijn huisarts doet hier ook niet echt veel moeite. Wij hebben wel een kinderwens maar op deze manier word het lastig puzzelen. Wie heeft tips hoe ik dit met de huisarts kan aanpakken en hoe zijn jullie zwanger geworden met een onregelmatige cyclus?

Het kan gerust voorkomen dat je cyclus afwijkt. Heel vervelend, maar niet uitzonderlijk. Het is echt afwachten, hoe vervelend dat ook is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan