Onregelmatige cyclus na lang borstvoeding!??

A

Anoniem

Guest
Das even cryptisch omschreven, maar ik bedoel het volgende:

Ik heb mijn dochter 9 maanden gevoed en in die tijd ben ik niet ongesteld geweest.
Nu ben ik (bijna) voor de derde keer ongesteld, maar zo onregelmatig, geen peil op te trekken.
Vorige keer bijna 14 dagen lang ongesteld, wanneer is dan mijn eisprong, want we hebben besloten om voor een derde kindje te gaan.

Ik moet morgen ongesteld worden, denk ik.
Dus denk ik ook nog eens de hele tijd dat ik zwanger ben
Of niet
pfff... heeft iemand hier ervaring mee?

Wanneer begint er weer een beetje regelmaat in te komen??

xLinda

oja, voor de zwangerschap had ik een keurige cyclus van 29 dagen

Ik had het niet helemaal hetzelfde maar het komt overeen. Ik ben toen mijn dochter 13 maanden was gestopt met de pil omdat ik graag een 3e wilde. Toen ik na 2 maanden nog niet ongi    was ben ik gestopt met de bv.   Pas een paar weken daarna werd ik voor het eerst ongesteld ( voor het eerst sinds de bevalling dus, of ja dat is natuurlijk ook geen echte ongi maar dan begrijp je wat ik bedoel) Mijn 1e cyclus duurde 47 dagen.   De cyclus erna wilde ik alle kansen pakken en heb om de dag gevrijt met mijn man, tja want wanneer ben je dan vruchtbaar? Na 47 dagen had ik een positieve test te pakken!
Zoals ik al zei niet helemaal hetzelfde, maar wat ik probeer te zeggen is dat het dus ff kan duren na bv dat het allemaal goed opgang komt maar ook met een onregelmatige cyclus is het mogelijk.
Heel veel succes met jullie wens voor een 3e!

Terug
Bovenaan