onregelmatige cyclus na miskraam?

Hallo allemaal,
Ik heb eind oktober een miskraam gehad, ik was 6 weken zwanger. Na de miskraam werd ik na 5 weken weer ongesteld. Dat was op 2 december en daarna ben ik nog niet weer ongesteld geworden. Ik ben nu dus al 12 dagen overtijd. Vorige week heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Ik had altijd een regelmatig cyclus (van ongeveer 30 dagen). Kan mijn cyclus onregelmatig zijn geworden door de miskraam en gaat dit over? Want ik zou heel graag weer zwanger willen worden en dan helpt dit niet echt...
Ik ben benieuwd of iemand dit herkent!
Groetjes, TN

Hoi TN,

Ik herken het helaas ook. Ik heb begin augustus een mk gehad gevolgd door een spoed curettage. Sindsdien een hele onregelmatige cyclus, daarvoor een cyclus van 28 dagen nu varieert het.
Ik hoop net als jou op een verandering of helemaal geen ongi en een positieve test!

Ik hoop net als jou op positieve verhalen hier!

Liefs Lientje

Hallo tn,

Ook ik heb in Augustus een miskraam gehad.
Gelukkig was het bij mij helemaal schoon, dus heb geen curretage gehad.
Daarna ben ik 22 september ongesteld geworden en daarna bijna 3 maanden niet. Ik werd pas weer op 18 December ongesteld en nu is het afwachten wat er gaat gebeuren.
Het zou dus best kunnen dat je een tijdje geen menstruatie krijgt.
Hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten, want als je graag een kindje wilt is iedere maand er één teveel.

Liefs, Anne

Terug
Bovenaan